***** LEYLA VE MECNUN *****
BİR LEYLA VARMIŞ MECNUNA AŞIK, BİR MECNUN VARMIŞ LEYLAYA AŞIK,
ONLARIN BU AŞKLARI EFSANE OLMUŞ... TAAA BU GÜNLERİMİZE GELMİŞ, AMA BU İŞİN SIRRINA KİMSECİKLER EREMEMİŞ, NE ŞARKILAR YAZILMIŞ, NE TÜRKÜLER OKUNMUŞ, NE ŞİİRLER DİZİLMİŞ, KİMSE BU HİKMET VARAMAMIŞ, İLK LEYLAMI GÖRMÜŞ MECNUNU, İLK MECNUNMU GÖRMÜŞ LEYLAYI ORASI BİLİNMEZ, BİR BAKIŞMI, BİR GÜLÜŞMÜ, YOKSA KISACIK BİR SÖZMÜ ARALARINDA GEÇEN KİMBİLİR...BİR IŞIK PARLAMIŞ, YILDIZDANDAMI PARLAK, GÜNEŞTENDEMİ SICAK, BULUTTANDAMI YUMUŞAK....BİR AKIM OLU VERMİŞ.DİLDEN DİLE ULAŞMIŞ, DAĞLAR TEPELER AŞMIŞ, DİYAR DİYAR DOLAŞMIŞ, MASALSI BİR AŞKLARI VARMIŞ.
SEVMİŞLER BİRBİRLERİNİ, LEYLANIN GÖNLÜ MECNUNA KAYMIŞ, MECNUNUN GÖNLÜ LEYLAYA SAPMIŞ, SEHER VAKTİ BULUŞMUŞLAR, GÖKYÜZÜNE KARIŞMIŞLAR, KUŞ OLUP UÇUŞMUŞLAR, GÜNLER GÜNLERİ KOVALAMIŞ, LEYLA MECNUNA YANMIŞ, MECNUN LEYLAYA YANMIŞ, KOR OLMUŞ İÇLERİNDE, BİRBİRLERİNİ HER GÖRÜŞLERİNDE, GÖZLERİYLE KONUŞMUŞLAR, HEP SAADETLE KAVUŞMUŞLAR.
VE HER GÜZEL ŞEY GİBİ BU BÜYÜK AŞKTA BİR SÜRÜ SINAVDAN GEÇMİŞ, GÜZEL OLAN ŞEYLERİ ELDE EDEBİLMEK İÇİN ONLARDA, ÇOK ÇABALAMIŞ, DİDİNMİŞ,VE NİHAYETE ERİLMİŞ. KAVUŞUP KAVUŞMADIKLARI MUAMMA ASLINDA AMA, BİR LEYLA VARMIŞ MECNUNA AŞIK, BİR MECNUN VARMIŞ LEYLAYA AŞIK, İŞTE AŞK DEDİĞİMİZ OLGU ONLARDAN BU GÜNE GELMİŞ......
ŞİMDİKİLER GİBİ DEĞİLMİŞ ONLARIN AŞKLARI, 2 GÜN AŞIK OLUP 3. GÜN AYRILMAYI DÜŞÜNEREK YAŞAMAMIŞLAR...1 SEVDİĞİ VARKEN BİR 2.Yİ İDARE ETMEMİŞ ONLAR....HİÇ BİR EMEK HARCAMADAN, ŞİMDİKİ AŞKLAR GİBİ SADECE SEVMİŞ OLMAK İÇİN SEVMEMİŞ ONLAR....SAFMIŞ TEMİZMİŞ İÇLERİNDEKİ....
LEYLA MECNUNA AŞIK BÜLBÜL, MECNUN LEYLAYA AŞIK BERDUŞ.... DEDİM YA BELKİ KAVUŞTULAR BELKİ KAVUŞAMADILAR, ORASI BİLİNMEZ.....BİR AŞKMIŞ İŞTE İÇLERİNDEKİ, YAKAN, KAVURAN, TARUMAR EDEN.....
ŞİMDİLERDEKİ AŞKLAR, NE YAKAR, NE KAVURUR, NE DELİ, NEDE DİVANE EDER OLDU. HEDER ETTİK AŞKLARIMIZI, YOK ETTİK, YOK SAYDIK YADA SEVDALARIMIZI. DİYECEKSİNİZ Kİ ZAMAN FARKLI ŞİMDİ, TEKNOLOJİK HERŞEYİMİZ SANAL ALEMLERİMİZ VAR BİZİM.....
İNSANIN İNSANI GÖRMESİ GEREKMİYOR DOST OLMASI İÇİN,
İNSANIN İNSAN GÖRMESİ GEREKMİYOR GECELİK AŞKLAR YAŞAMASI İÇİN,
İNSANIN İNSANI GÖRMESİ GEREKMİYOR AŞIK OLMASI İÇİN......EVET BUNLARIN HEPSİ DOĞRU , GÖRMEK VEYA İLLA KAVUŞMAK GEREKMİYOR HİÇ BİRİ İÇİN.......
AMA BİR DÜŞÜNÜRSEK HORMON YEMİŞ HAYATLAR YAŞAMIYORMUYUZ., ŞU ZAMANDA, PAZARDA YADA MANAVDA ORGANİĞİNİ ARARKEN SEBZELERİN, HAYATLARIMIZDA YAPTIĞIMIZ, BU APTALCA ORGANİKSİZ, YAŞAMA İSTEK NEDENDİR... ACABA......
BİR ŞEYİN DOĞRUSU VARKEN NEDEN EĞRİSİNİ SEÇERİZ. AŞKLARIMIZIDA, NEDEN BOŞA TÜKETİRİZ.....UMARIM HAYATLARINIZDA HER BİRİNİZ LEYLANIN MECNUNA, MECNUNUN LEYLAYA YANDIĞI GİBİ SAF VE TEMİZ GERÇEK AŞKLAR BULURSUNUZ....
VE AYRICA UMARIM Kİ... BİR TIRTILIN KOZAYA GİRMESİ ORADA GELİŞİP BÜYÜMESİ VE OLGUNLUĞA ERMESİ GİBİ AŞKLAR BULURSUNUZ. İÇİNİZDE,
BÜYÜTÜP GÜZELLEŞTİRİN SEVGİLERİNİZİ VE AYNI TIRTILIN KOZADAN ÇIKARAK KELEBEĞE DÖNÜŞMESİ GİBİ KANAT ÇIRPMASI DALLARDAKİ ÇİÇEKLERE, KUÇAK AÇMASI ISITAN GÜNEŞE, İŞTE İÇİNİZDE BÜYÜYEN SEVGİNİZ O GÜZEL BENZERSİZ KELEBEK GİBİ AYNI LEYLA VE MECNUN GİBİ DESTANSI BİR AŞK SAHİBİ OLSUN,,, AYNI SAF AŞKI SİZLERDE BULUN....
VE BELKİ KİMBİLİR BİR DESTANDA SİZ YARATIN , YARATIN Kİ GELECEK NESİLLERE AŞKI ANLATIN. BİZİM ŞU AN İYİ KÖTÜ SAHİP OLDUĞUMUZ AŞKA,
ONLAR BELKİ HİÇ ULAŞAMAYACAKLAR.
ONLARIN ZAMANLARI, DEVİRLERİ DEĞİŞECEK VE NE LEYLAYI VE MECNUNU BİLECEKLER . AMA BİZLERİN ARASINDAN YENİ LEYLA VE MECNUNLAR ÇIKARMAK BİZİM ELİMİZDE, GÜNLÜK AŞKLAR YAŞAMAZSAK EĞER, SEVGİLERİMİZE SAHİP ÇIKARAK, DEĞER VERİRSEK, EZİLMEZSEK, GİZLEMEZSEK DUYGULARIMIZI,
TATMİNSİZLİK YAŞAMAZSAK HAYATLARIMIZDA, VE LAKİN UZUN LAFIN KISASI, HORMONLARI ATARSAK HİSLERİMİZDEN, ORGANİK AŞKLARA DOĞRU ATARIZ ADIMLARIMIZI...........................................................................
KAYNAK33
12.05.2009
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.