- 6535 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Zaten anlamıyorum da demişim. Tanıyamadığım için anlamıyorum. Dediğim gibi içinde değilseniz üzerinize alınmanıza gerek yok. Elbet nice güzel insanlarda var iki cins arasında da. Ben sadece yaşadıklarıma göre yönlendirdim.
Üzerinize alınmamanızı tavsiye ederim. Kaleminiz daim olsun..
saygıdeger arkadaşım erkekleri iyi analiz etmişsin erkek olarak kendinle barışık olmak hataları kabul etmek bir erdem tebrik ederim seni ama kadınları ben bir kadın olarak bile çözemedim sen nasıl çözeceksin ama gene de erkeklerden daha olgun oldukları su götürmez gerçektir .
saygılar .....
Olaya pek çok açıdan bakılabilir,ama ben kadın erkek ayrımı yapmaktansa insan genellemesi yapmayı tercih ederim.Erkek daha düz mantık,kadın ise daha detaycı olabilirken konu ikili ilişkiler olduğunda tam tersi durumlara fazlasıyla rastlanabiliyor.Sevgi sınayan erkek olup aldatan kadın olabilir.
Amaç aşkı en az hasarla atlatmak olunca yapılması gereken tamamen açık olmak.Ne hissediliyorsa o yaşanmalı,söylenmeli.Eğer karşınızdaki bu sevgiyi alamıyorsa ya da almıyorsa zaten yapabileceğiniz bir şey yok.Kendinize karşı ne kadar dürüst olursanız büyük acı sonrası ruhunuzun iyileşmesi o kadar kolay olacaktır.
Bakın saygıdeğer hanımlar ben genelden bahsettim. Üzerinize neden alınıyorsunuz madem sadıksınız madem ölümüne seviyorsunuz. Ben yaşadıklarımı baz alarak yazdım bunları. Görmediğim için yazdım. Görmediğim içinde bu benim genelim oldu..
Benim tarafımdan bakmaya çalışırsanız anlarsınız..
Kadın erkek beraberliklerinden çıkan anlaşmazlıklarda kaba kuvvete hiç bir zaman anlam veremedim. Kavga eşit güçler arasında olur. Fiziki açıdan bu farklılıkda erkeğin kesin üstünlüğü olduğuna göre, cinsi latif dediğimiz hanımlara uygulanan şiddet aczin bizzat kendisidir. Medeni insan davranışında onur denen bir şey vardır. Seni istemeyene karşı bu israrcılğın ne anlamı olabilir ki? Anlaşamıyorsan yolunu ayırırsın olur biter. Bazı birliktelikler sevgisiz de olabilir ama saygısız asla mümkün olamaz.
Bu tabii ki benim şahsi görüşüm, keşke genelin de olsa. Saygılar efendim.
bir kadın olarak görüşlerinizin çoğuna katılmıyorum kadın sadıktır sevdimi ölümüne sever erkekler bir anda birkaçkişiyi idare ederler bunun adına sevgi derler kadın sevdiğini değil sevmediği eşini bile paylaşamaz bu durumun dışındaki erkekleri tebrik ediyorum Kadın sedece sevildiğini görmek ister ilgi ister sadakat ister sadece