BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞŞŞŞ
Bir varmış bir yokmuş diye başlar ya hani masallar.Artık günümüzde de MIŞ gibi yaşamaya başladık.Örnek mi istiyorsunuz.Sever MİŞ gibi,okur MUŞ gibi,unut MUŞ gibi,hatırla MIŞ gibi.yok MUŞ gibi.vs.Severiz de sevdamızı içimize atarız.Oysa çok mu zor acaba, eşimize, oğlumuza, kızımıza,annemize,babamıza,arkadaşımıza,komşumuza SENİ SEVİYORUM demek.Doğayı severim, hepimiz severiz.Günümüzde artık hepimiz 10 katta 11 katta oturuyoruz.bir hafta sonu olsun kendimizi atmıyormuyuz doğaya.Ama sonuçta da onu katletmekte de en önde gidiyoruz.Nedense.Evet bu gün birşeyler yapın kendiniz için eşiniz için koşun sevdiklerinize, yada açın telefonu hiç tereddüt etmeden halini hatrını sorun ve onu sevdiğinizi söyleyin.Mış gibi yaşamayın.Sevgilerimle...........
YORUMLAR
insanlar yalnız lıgı sevmeye mahkum edildiler Bencil bireyler
yetişti Sebepleri basit korkular
nedenler çogaltıldı sebepler Haklı çıktıkca...menfaat e yenik düştü görüşler Ve her kez kendi kabugunda kendi dogrularıyla bütünleşip hayatlarına sahip çıktı....mecburen
koşullar ortada Ne yapsın millet
saygılar sevgiler
Yalnızlığa itilen kadar itende bizleriz kibirli, umarsız, bencil bir yaşayış içinde menfaatlerimizden başka bir şeyi gözetmeyip ve bundan hoşnut olmayan dert yanan yakınan.. Hayat içinde her şeyi barındırır ama çamur dizi aştı gidiyor gömülmeyiz inşallah içinde bulunduğumuz çamura..
yüreğinize selamlar..
Biz öyle hazırcı bir Milletiz ki,Sevdiğimiz kişi;
onu sevdiğimizi/sevmediğimiz,sevincimizi,kederimizi, vs,vs gözlerimize bakınca anlasın ,duymak istediklerimizi ise tek tek,hece hece gözlerimize bakarak anlatsın isteriz.
Sabah uyandığımızda,oh beee...bu gün benim engüzel günüm olsun diyeceğimize,
Bu gün sevdiklerimizin en güzel günü olsun desek,mutlaka kendimizde birilerinin sevdikleri kişiler arasındayızdır ve dolayısıyla o güzel gün bizim olacakdır.
MIŞ,MİŞ,MUŞ'suz günler tüm sevdiklerimizin olsun.
saygılar