- 569 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
*- YAŞADIĞINI BİLMEK
İnsanın hayatta olması onun yaşıyor olduğunun kanıtı değildir.Yaşamak denilen şey bundan başka bir şeydir ve ne olduğu konusunu kişi kendi tercihleriyle yine kendisi için belirler.
Daha doğarken bize bağışlananların ne kadarı elimizdedir? Elimizde midir? Bu muhasebe yapıldığında çıkacak olan sonuç kişiye yaşayıp yaşamadığı konusunda belki bir fikir verebilir. Nasılsa birgün gelindiği gibi gidilecektir. İnsanın bu dünyada sahibi olduğu hiç bir şeyi yoktur.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
bu dünyada sahip olunan fiziksel bir şey yok belki
ya ruhlarımız
neler biriktiriyor acaba
en güzeli sevgi,herşeye her kese duyulan ilahi sevgi.
gül koymuşsunuz rumuz resminize .her çiçeğin bir anlamı varmış.
gülün anlamı hatırlamakmış.
rabbim sevmeyi unutturmasın her zerreyi her yaratılanı.
teşekkürler banada bunları hatırlattığınız için
evet Recep... nefes alip vermek yasmaksa eger, bir bitki, bir hayvaninda yasadigini unutmayalim.
elimizde olan ve olmayan arsinda celiski yasariz ve nasip olan'aciya, derde' dil uzatiriz ama bunlari yaparkende KADERi nedense HiC hatirlmayiz.
seninde yazdigin gibi, sahibi oldugumuz hic ama hic bir sey yoktur.
ama ergenlikten itibaren yasadiklarimiz, salih amellerimiz haric her seyimiz bize birer emanettir.
kisi Rabbine kavusmadan önce, ahiret alemine ne gönderecegini bilerek yasamali.
ne diyor KUR'AN, hic bir zerre ziyan olmayacaktir, kisi yasadiklariyla Allah huzuruna cikacaktir. önceden en gönderirse onunla karsilasacaktir.
...
_özlemisim kalemini Recep, Allah c.c. razi olsun senden.
mutlu ve huzurlu bir PAZAR dileklerimle, selam ve muhabbetle.