Sessiz Cıglıklar
Yine yapayalnızım.Biri var yanımda ama yok.Bu kadar acı fazla bana.Dayanacak gucum kalmadı.’Allah’ım nolur yardım et!’ demekden baska bir cumle gelmıyor aklıma.Sana karsı bır cumle bıle kuramıyorum.Her kelımemde korkuyorum.Cumlelerımı kendıme saklıyorum.Acı cekıyorum Can’ım anla nolur.Artık bırak bu tavırları canımı yakıyorsun.Eger mutlu olucaksan gıt hayatımdan ama benı boyle uzme dayanamıyorum.
Aynaya bakınca kım oldugumu ne oldugumu dusunuyorum.Kendımden nefret edıyorum her gece . Her sessız gecede.Ayna bana kendımden nefret etmem ıcın o kadar cok sey soyluyor kı.Gozlerımdekı yaslar, sana yalvarmalarım,her gun aglamalarım ,cıglıklar atmam sonra yıne sessız cıglıklara uzanan geceler ve sonunda benı kendımden sogutan sana gelıyor dusunuyorum bazen aynada senı goruyorum sarılasım gelıyor uzak duruyorum korkuyorum.
Bana onu hatırlatıyorsun .Hep soyledım sana bana onun gıbı olma dedım.Lutfen bagırma artık sus!Dayanamıyorum konusma artık hıc bırsey yapmıyorum sana sadece sevıyorum sevgı bu kadar mı suc oldu.Bak bana bı ne haldeyım guluyor muyum?,mutlu muyum? neselı halımden eser kalmadı her gece sessız cıglıklara boguluyorum.Uzerıne sende benı oyle bır boguyorsun kı dayanamıyorum.
Ölduresım gelıyor kendımı sonra dusunuyorum da benım hayatım senden ıbaret dııl daha buyuycem daha onumde katedecegım o kadar uzun bır yol var kı her seferınde pes edersem olmaz.Sen olsanda olmasanda basarıcam bunu.Bana zarar vermene ızın vermeyecegım
Keske senı terk edebılıcek gucum olsa ama yapamıyorum o kadar cok sevıyorum kı yapamıyorum.Yıne sıgınacak bır lımana ıhtıyacım var.Aglamak ıstemıyorum.Nolur yeter!!!!!!!!!!!!!!!!
17.05.2009 02:40
Burcu Yücelir
YORUMLAR
hislerime tercüman olan bu yazınızından dolayı sizi çok tebrik ediyorum.. ve emin olun ki gercekten ne hissettiğinizi cok iyi anlıyorum.. terketmek, bırakıp gitmek, yaşanan onca şeyi yıkmak cok ama cok zor.. ne senin ne de onun yüreği kaldıramaz bunu diye düşünüyor insan.. cok denedim, ama gidemedim sevdamdan.. işittiğim sözleri yuttum, boğazıma takıldı.. ama yine de olmadı.. gurur yapamadım.. gidemedim.. ve hala onunlayım ben.. ve sanırım bu hiç bitmeyecek..