- 470 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BU SON SESLENİŞ...
Bu son sesleniş…Dün gece sana demiştim artık git diye.Sözüme geldin ve de gittin nihayetinde.Uzaklardan bir yerlerden duyar mısın sesimi şimdi bir tanem?Olmadı ya,olmadı işte…Olmadı…Hâyâl edilen olmadı…Lâkin artık ağlamıyorum bile…Kendine iyi bak koca yürek…Beni büyüttüğün için sana teşekkür edebilirim sadece.Kendine iyi bak güzel yürek…Bu sana son sesleniş artık,ardından son feryat figan.Merak etme sana kızmıyorum,lâkin sen bana kızdın mı bilmiyorum…Kızmana da bir neden yok ya!Olmasını istemeyen sendin…Zaten biz olamazdık,artık çok eminim…Boğazıma bir şeyler düğümleniyor,gözlerim doluyor lâkin sen yinede bakma bana.Ağlamayacağım artık bu uğurda!Kendine iyi bak güzel yürek,bu masal burada sona erdi…Sen hep ama hep bende kalacağını sanıyordun öyle değil mi?Sen ne kadar yok deyip kaçarsan kaç bu yürek hep ama hep esirin olacak!Yoruldum artık,çok yoruldum koca yürek…Oysaki ben sadece bu aşk harcanmasın istemiştim…Neyse…Sakın ola ki hayattan ve de sevmekten vazgeçme güzel yürek,sakın ama sakın…Bir yerlerde belki de senin için yaşayan birileri olacaktır…Hakkım helâl olsun güzel sevgilim;hakkım sonuna kadar helâl olsun…Görmezden geldiğin yüreğimde son bir kez senin için ağlayıp dursun…Bu son sesleniş canımın canı…Son sesleniş,ömrümün seninle olan son günü,en son hikâyemiz.Beni anlayabilmen için neler feda etmezdim ki!Oysaki sen anlamamayı seçtin…Olsun…Kendini sev ve de hep koru,yine de ben yanında olacağım,dostane gülücüklerim eşlik edecekler sana.
Seni seviyorum masal prensim;lâkin bu yolun sonuna geldik…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Sakın ola ki hayattan ve de sevmekten vazgeçme güzel yürek,sakın ama sakın…Bir yerlerde belki de senin için yaşayan birileri olacaktır…Hakkım helâl olsun güzel sevgilim;hakkım sonuna kadar helâl olsun…
........
umarım hiç bir yürek sevgisiz kalmaz
her evda yarım ölüm,
her veda............