*** SEVGİ SÖZCÜKLERİ ***
Nede rahat söyleriz sevgi sözcüklerini, Nede rahat döner dillerimiz,
Her bir kelimesine;
(CANIM) deriz... Önce candan hissetmesende içinde, taa derinde, hissetmesekte söyleriz genede,,,, Karşımızdakinin can olması gerekmez.. Yada candan gelmesi bize, söyleriz sadece,
belki kendini tatmindir veya onu tatmin bilinmez..........
Sonra (HAYATIM) gelir... Hayat bizce nedemektir düşünmeyiz söylerken, Kim birine film
Şeridi gibi geçerken hayatı, hayatım diye seslene bilirki, lakap diye düşünün bunu, yada bir dil alışkanlığı..........
Birde (BİRTANEM) vardır...Tek olduğunu , hep o olduğunu, hiç kimse olmadığını belirtir ona dair. Birtanem ... ne senden öncesi, ne senden sonrası yok demektir. Bir tek sen varsın benim için, bir arkadaşa söylersin, bir sevgiliye, ama gerçekteki içindeki, nedir acaba.....
Yada (AŞKIM) deriz... AŞK..29 harfin en güzel 3 anlamlı harfinin, yan yana dizilmişidir.
Aşkım...içinden koparak , dudaklarda yankı bulan, kaç kişi vardır aramızda, gerçekten tüm coşkumuzla, kemiksiz dilimizin söylediği, bu söz ne kadar doğrudur bizce.....
Veya (BALIM) gelir...Ardından, Bal kadar tatlı, bal kadar yoğun, bal kadar emek harcanmış biri olmalı söylediğimiz, ama yok basittir söylemesi, balım...dile kolay ya hani,
Aynı söylendiği gibi. Balım .. söylerken karşımızdaki bal olup tat verirmi ağıza,
Yoksa buda yavan söylenen, ruhunda olmayan basit bir sözcükmüdür......
(NEFESİM) der..Kimide, sen olmazsan, ben havaya nasıl muhtaçsam sanada işte öyle,
Nefes alamam, sen olmadan asla yaşayamam, bunun gibi aslında, o olsada, olmasada yaşayacağı bir gerçektir. Ama etki yapmalı sevgi sözcükleri, anlamı olmalı içimizde, yanmasak bile, dökülmeli dudaklardan, her zamankiler gibi.......
Ve (RUHUM) off...En acıtan budur bence, benliktir verdiğimiz, damar kelime yani. Bir insanın kendinden çıkıp, ruh araması gibi bişi. Ruhum..bu sözcük en ağırıdır. Söylendiğinde gerçeklik payı olmalıdır. Sıradan olmamalı o kişi, gerçekten ruhunun eşi olmalı ki, dilin bu ağır sözcüğü rahatça ezberlesin, yüreğinde dolaşan kanınla coşsun ve darmadağın etsin, kısacası yıkan kelimedir yani...
Elbette (MELEĞİM) var....Melek... hepimiz için temiz. Nur gibi bişi, iyilik timsali, insanoğlunun en saf hali. Ama bakalım söylediğimiz kişi öylemi, yada bunu söyleyen kişi,
Hani bir nefesle ciğerlerin dolar ya, ve tek bir seferde dökülür ya, dudaklarından, eğer öyleyse melek olmak, bu olsa gerek ama gene yalınsa, bir coşku yoksa, bir hareket canında, söylemiş olmak için söylememek gerek......
Birde (SEVGİLİM) gelir.... Ardından..Sevgiye, lim eklenmiş bencil bir hal almıştır. Benlik bir hal almıştır. Sevgilim..dediğinde, sevgin benimdir deriz. Sevgin bana aittir. Yalnız benim için beni sev demektir. Ama bunu söylerken, öyle olmasını istediğimizdenmi söyleriz, veya öyle olduğundanmı, bilinmez çok sık anlamlı yada anlamsız söyleriz. Fakat neye kime söylesekte, ifade ettiğimiz, sevgiye dair olsun ki, unutulmasın deriz......
Tüm sevgi sözcüklerinin derebeyi olan (SENİ SEVİYORUM) vardır birde... En yücesidir. İki kişinin arasındaki zorlama yarışta, son noktadır. Bu cümle söylendimi, hayat durur ve bağların kopar, o anlık yaşamla, beyninde ve kalbinde, her hücrende davul çalar, bu cümle, SENİ SEVİYORUM... Koşupta yorulup, bir soluk almak gibidir. Anlık bir şeydir yani...Hele dolu dolu söylenmişse ve karşındakide taşıya bilecekse, değmeyin bu cümlenin keyfine, SENİ SEVİYORUM.. Öyle büyük bir anlatım lazım ki buna, ne bende yazacak o kadar yürek, nede sizlerde yazılmayanları okuyacak kadar , cesaret var........
Ama söylendiğinde tamtamlar çalmıyorsa kulaklarınızda, Ateşler basmıyorsa, söylendiğinde içinizi, ve gene kemiksiz diliniz tutukluk yapmıyorsa, dökülürken bu keskin cümle..... boşa harcamayın .... derim...
Hiçbir sevgi sözcüğünü boşa harcamayın....derim.... Gerçekte anlamı olmadıkça, savurup dağıtmayın .....derim.... Önemli olmayan, değeri olmayan hiç kimse için, ziyan etmeyin.....derim....
Karşılık almadan karşılıksızca, heder etmeyin......derim.....
Ama tüm bu güzel sözlcükleri, gerçekten birinde bulursanızda, Asla ve asla onu bırakmayın.....derim........
KAYNAK33
11.05.2009
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.