AMA !!!
28.04.2009
03.44
AMA
İnsanlar kadere inanır kaderlerini kendi yarattıklarını bilmeden…kaderine kim (ne)yazılmışsa onu yaşarsın.
Ama bilmediğim kaderini kendin ÇİZDİĞİNDİR..
isteyerek dertlere sığınır yada, ’yada’ acı aslında yaşamak istediğindir Ama sen buna kader dersin.
bilemezsin nasıl çizdiğini…sana olan sevdamdandır DER Ama ne kadar söylesen boş...düşlerde seversin sadece ama acı her zaman {söyleyemediğin .}. ama istememende olsa zevk alarak yaşadığın duygudur aslında .belkide şiirler yazarsın okusun diye ...oku masada yanındaymış gibi yazmışsındır aslında .söyleyemezsin: anlatamaz `,dinletemesin .acılar ilk defa yaşanmış gibi gelir her zaman . yaşatan farklıdır çünkü dayanamaz , yaşamak istemezsin .Ama sürüklenirsin bir acıdan bir acıya …yorulur yol bulamasın….küser sonra barışırsın ,anlatamadıkların acılarındadır aslında ..dersinki… ben sadece sevmek sevilmek istedim ,fazla mı istedim ? diye sorarsın ilk başta bu uzun sürer sonra zaman geçtikçe dersin kendi kendine ‘’ben sevdim ‘’ ama o .’O ’ beni yeterince sevmedi...sevemedi istediğim gibi....’DER’ kendini avutursun ama ’acı’ hala çekmek istediğin gibi bekler seni, hiçbir zaman küçülmez ...istediğin zaman hep ordadır ..yanı başında bekler ..sadece zaman geçtikçe bir tebessüme dönecektir … …bu yüzden gidemesin başkasına kaderini çizeceğini hayal etsen bile ..yanacak bi kırıntıdır vakitsiz anda içine düşen. farkına vara massın hüzünler olgunlaşmış olsada ...tehlikeli yolun başındasındır :belki aşk adını taşıyan yeni bir acının ilk heyecanındasındır...ellerini tutmak farklı gelir gözlerine bakmak farklı ama düşünemesin o gözlerde başkaları neler buldu ?sadece bakarsın korkarak beklide ama bakarsın...ararsın çünkü eski acını ..içine derttir ...hiç bir ayrılık yeniden yaratmaz insanı...sadece daha fazla acı daha fazla tebessüm dür...sanırsın boşluktayım ..ama komik olan aslında açlığındır aşka…kaçmak istersin ,,,söz geçirmelisindir kalbine hazır değilsindir yeni bi acının başlamasına ...adı aşk olsada...her şey sende..’’fikrinde’’ biter ...acı hep devam edecektir ...ilk göz ağrın dahi hep acıtacaktır tebessümle beraber ...yalan gelecek ama acıtacaktır ..yazdıklarından çok daha azdır her zaman .. tanımadığın olur zamanla ama acı tebessüme dönüşmeye devam eder... sonra luzumsuz gelir ama yinede tebessüm eksik olmaz bilmesede karşındaki...hissettirmediğine emin olsanda oda aynı acılardan zaten muzdariptir...karanlığa bir yıldız olmak istersin...her giden bir parça alıyor sanırsın...eskiye sarılırsın ‘’ama’’ her acı bbir günah siler ................başka tenlerde aşkı aramak zor gelir ... yada ne aradığını bilmek... geçip gider ömür haberin olmaz.....
BENDEN ÖNCE SÖYLENMİŞ SÖZLERİN HAKLILIĞINA KIZDIĞIM OLDU ZAMANINDA ....AMA İNANDIĞIMDA....ÖMRÜMDE HER SEVDA BAŞKA BİR KAPI AÇTI.....SEÇTİĞİMİZ HAYATLARMI BUNLAR..SEÇTİKLERİMİZMİ???? BUNCA YOKLUK BUNCA YIKIKLIK BUNCA ACI .... HAYAT BU BEBEM....ÇOK OLMAK Bİ RESME FAZLA GELMEK ........
GÖRDÜKLERİMDEN ÇOK CANIM YANDI........
GÖRECEKLERİMDEN BİLMEM !!!!
BENİMDE KANATTIKLARIM VAR ELBET ACITTIKLARIM BELKİDE.....
AMA.......
T.RMNL