- 945 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ANLAMINI BİLMEYEN SÖYLEMESİN!
Ne yapmalıyım bilmiyorum,nasıl hareket etmem lazım, insan sevdiğine "seni seviyorum"diyebilmek istediğinde,yanı başında olmadığı zaman onun yanına hemen ulaşmak içinden geçenleri anlatmak istiyor: yapamamak! ona bunu o anda anlatamamak, bir şeylerin benden gitmesine neden oluyor,Sevdiğini insan sevdiğine söyleyemezmi?,bu’ne yaa!
İsyan etmeye ne gerek bunu ben istedim.Biliyordum bunun böyle olacağını,baştan bunun böyle salkım, saçak bir ora bir bura muhabbetinin olacağını biliyordum.
Ne! beni ona doğru iten şey? onu bilmiyorum bir maceramı düşünüyorum,"hayır"hemde koca bir hayır,sonuçta seviyorum onu,bunu bilmek yetmezmi,ama ben biliyorum bunu acaba bunu ona hissettiriyormuyum? biliyormuyum,onuda düşünüyorum,ne kadar zor bir durum aslında,sevdiğini blmek,ama bir gün onu yitireceğinide bilmek buda acı,.
Nasıl bilip, bilmemek arasında kalınır bunuda yaşıyorum ,bir kendime bakıyorum onu düşünmeden geçmiyor zamanım,ama bir bakıyorum onun olmayışı beni fazla etkilemiyor,ne bu şimdi diye oturup düşündüğümde,sevgi işte!..
Peki o..... Evet o bunları benim kadar düşünüyormu,kalbi nasıl atıyor? devam ettiğinde benim içinmi yoksa "buda gelip geçer , nede olsa heves".Yani öylesine bir ilişkinin içinde olmak bana yakışmaz aslında ben seven , sevmeye hayatında çok yer veren, sevdimi candan seven biri olarak; öylesine biri olmak hoşuma gitmez !...
Bunu yaşamaktansa hiç girmemekti bu ilişkiye "bu durum bana göre değil" demeliydim. Ben ,evet ben Aşk kadını olmak için geldiysem öyle yaşamak istiyorum aslında bunu iyice bilen biriyim ama biliyor olmak birşey ifade etmiyor, karşıdakine bunu nasıl anlatırım,ona bunların ifadesini yapmak artık bana hoş gelmiyor,ne yani hep konuşmaların arasında ,"beni hep sevdiğini söyle""beni devamlı hatırla" unutuyormuki!,hatırlasın,benimkide bencillik yani. Ne o yoksa bencillik benim içimemi işledi ne!
Nasıl yaşamı ona anlatarak kurallarımı koymak istemiyorsam ,bunu hissettirmek ona kendime göre yönlendirme yapmak bana şimdilik kötü bir düşünce olarak görünüyor,diyorumda! ama bunu ona uygulamam diyemiyorum,bellimi olur?
Hep hatırlatırsam bir gün bende yalnız kalmış olarak yoluma devam edermişim,Bunu düşünmek bile kötü ama olabilir neden olmasın,sık boğazın insanlardaki etkileri belli bunu etrafımda bol bol görüyorum,bunu ben yaparsam karşı tarafa haksızlık etmiş olurum,zaten muzdarip olurlar hemen,"ne bu sık boğaz ""ben senden bunu beklemiyordum","sen bunu bana yaptın bende senden bunun hesabını tabiki bitirerek veririm"demezmi,Der,.
Ben sevgimle bitirmek dersem buna derim işte severek ilişki bitirmek buna denir ,sık boğaz etmek ,bir şeylerin irdelemek,sorunları zamanında konuşarak halledememek,sorunları üst üste koyunca zaten istesenizde içinden çıkamazsınız,bunuda böylece bitirmek size düşerki ,"eyvallah" dedirtirsiniz.
Herkezin kendine göre bir yol tutturması sevmekle alakalı değildir bence ,Sevmek ayrı, sevmek sevenin kişiliği ilede alakalı olarak ,sevgi ve saygı beraberliğinde gelinen, bir ömür boyu süren sevgililere uğurlar ola,Ne mutlu bir ömür sevgi sürdüren sevgilililere,Önlerinde saygıyla eğilmek gerekir.Birde anlamayanlara bir ders olsun’ki anlayan ,anlasın anlamayan bence hiç sevmesin.Karşısındakini yeterince üzmüştür ,Birde" Seni seviyorum" kelimesinin anlamını bilmeden ortalara sunmanın bir anlamı yoktur ,bilen zaten anlar,bilmeyenede" allah yardım etsin" demek düşer,bizlere.