- 2036 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
DİLEĞİM DİLİMDE KALDI ANNE !
Anne !
Ben yine ağlıyorum sensizliğime...
Sen de ağlıyor musun ?
Yüzüm benziyor mu sana hiç bilemedim. Babamın eşyalarının arasında, hastane odasında çekilmiş siyah beyaz bir resmini bulmuştum..Rutubet izlerinden belirsizdi yüzün.. O kadar gençsin ki, bu resimde bir gelin gibi beyazların içinde yatıyorsun .
Saçların ablamın saçı gibi siyah, gözlerin ne renk anne ! Yorgun ve bitkin halin, zayıflıktan adeta çukuruna gizlenmiş gözlerin bana ; canım yanıyor yavrum ! diyor sanki. Çok mu yanıyor canın anne !?
Ah benim canım annem !
Gam yükümün kervanına kervan ekleyen annem !
Nazım annem.
Sızım annem..
Bu gün de buruk, HER GÜNÜM BURUK BENİM ANNE..
İncilerimin aktığı gün, kalbimin çöktüğü gün bugün .
Kapanmayan yaralarımın kanadığı gün bugün
Annem !
Hilal kaşlı annem.
Gelsene !
Şu fotoğraftan çıkıp ta bir ses versene !
Ben büyümedim anne !
Sensiz büyüyemedim.
Ben senin gibi olamadım anne.
İyi bir anne miyim onu bile bilmiyorum anne !
Bugün ben sana geldim. Sen bana gelemiyorsun diye. Elini öpüp, kokundan almaya geldim.
Ne olur anne .Bir ses ver. Bir kez dokun bana.
Nasıl bir şeydi, saçları okşanan bir çocuğun gözlerinde olmak, bir defa olsun hissedemedim. Ben çok üzgünüm anne. Oğlum gelmedi bugün yanıma.Sen de şu fotoğraftan çıkmadın hala .
Yalnızım anne !
Ah kokun..Kokun nasıldı anne ! Hangi çiçek sen kokuyor annem . Ben senin kokunu almış mıyım anne ! Hangi kızın sen kokuyor anne? O beni bugün öpsün anne !
İçim kaynıyor , yüreğim acıyor sesim çıkmıyor bugün..Büyük eniştem, ilk damadın dün annesine kavuştu anne, bugün uğrar belki yanına , sana selam ettim aldın mı anne?
Ben bugün senin küçük Badeser’inim anne !
Senin anneler günün, benim de annesiz ömrüm kutlu olsun anne !
Yokluğunun ne demek olduğunu anne olduğumda anladım anne.
Yokluğun dolmuyor, yerine kimse konmuyor. Kanayan yaramı hiçbir sevgi sarmıyor annem !
Kırıldığımda , evimizden görünen o uzak dağın tepesine çıkıp, avazım çıktığım kadar anneeeeeeee ! diye bağırmak isterdim. Ama hiç yapamadım. İçime attım çığlıklarımı . O dağdan daha büyük dağlar var şimdi içimde annem..
Büyümedim ben anne büyümedim..büyüyemedim. Bu içimde yanan yokluk sancısını dindiremedim, sana öyle çok ihtiyacım var ki… senin de bana var mı anne ?
Rahat uyu annem..Nur içinde.Güller içinde. Cennet bahçelerinde gezin annem.
Rabbim seni korusun annem..
Canım annem..
Ay parçası Aynur Annem
Dilekler içinde garip yüreğimin dileği vardı..Sen yanımda olmayınca dileğim dilimde kaldı..
YORUMLAR
Çok güzel bir yazıydı okuduğum...
Önce sizin yazılarınızla geç buluştuğum için kızdım kendime.Daha sonra annenizle annem belki komşu olmuşlardır gittikleri yerde diye düşündüm.Belki de bu sabah aynı bahçenin pembe güllerini topluyorlardır kimbilir.
"ANNESİ ÖLMÜŞ HER YAŞTA İNSAN BİRER ÇOCUKMUŞ"hiç büyümezmiş derler...Meğer ne kadar doğruymuş.
Mekanları CENNET olsun değerli arkadaşım,kutlarım yazını saygı ve sevgilerimi yolluyorum lütfen kabul et.
"Rahat uyu annem..Nur içinde.Güller içinde. Cennet bahçelerinde gezin annem.
Rabbim seni korusun annem..
Canım annem..
Ay parçası Aynur Annem"
ahh..!
ebedi hayata geçiş yapan annelerimize rahmet nur mekanları cennet olsun...el fatiha ..amin...
yürek kanatan paylaşımınızı kutlarım değerli dost...
sevgim saygım selamlarımla..
Yokluğun dolmuyor, yerine kimse konmuyor. Kanayan yaramı hiçbir sevgi sarmıyor annem !
Annesiz bir yaşam. Gerçekten çok acı sevgili şairim. Anne sevgisi kadar özel, anne sevigisi kadar karşılıksız hiç bir sevgi yaoktur dünyada bir evlat için. Ve sizin yaranızın derinliğini çok iyi anlıyorum. Çünkü bende bir anneyim.
Hüzünlendirdiniz bizleri. Annenizein ve bu dünyada olmayan tüm annelerin mekanı cennet olsun. Yaşayan annelerin de her günü anneler günü güzleliğinde geçsin diyor sevgi ve saygı ile elelrinden öpüyorum.
Sevgiler yüreğinize
bazı Allah'ın kullarına mezarı başında yapılan dua yı Rabbimizin izni ile duyduğu rivayet edilir.Ama yaptığın her dua ve salih amel emin ol onun makamına gidiyor.sen duyamıyorsun belki onu ,ama bur da sabretmelisin.ömrümüz çokta uzun değil.Allah öbür alemde utandırmasın.
Allah rahmetini,rızasını nasip etsin.peygamberimize komşu ve peygamberimizin şefaatçi olmasını nasip etsin.amin
karizmaşey tarafından 5/16/2009 8:57:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok şükür anneli ve babalı büyüdüm.Bu yakarışları belki anlayabiliyoruz ama,sizin gibi duyuyoruz dersek yalan olur.Anlamakla duymak çok farklı şey,apayrı.Siz elbette öyle değil,ama benim en zorlanarak baktığım şey yetim çocukalrı gözleridir.Başlarını çok okşadığım oldu ama,gözlerine asla bakamadım...Hep şöyle derdim;yağmur sudan çok fazla bir şey,binlerce yararını ayrı ayrı saymamız bile güç.Tabiyata dayanılmaz bir morel verir sudan çok.Annelik böyle bir şey olmalı.Diğer insanlar gibi elinden tutarız sararız ama,onunla yapılan alışveriş çok farklıdır.İçimizi dizayn eden onlarca şeyin adını koyamayız.Bunu ancak bir anne başarabilir.Çok üzüldüm dememin bir yararı var mı? Harikaydı..Yürekten kutladım.Selam,saygı...