düşünme....
Dün gece seni düşünmekten başıma ağrılar girdi.Yeterince düşünmüyor muyum ki...
Dünyada neler oluyor öğrenmek istemiyorum.Televizyona bakmıyorum.İki gündür gazete de okumuyorum.Bir yerlerde savaş,bir yerlerde açlık,bir yerlerde cinnet geçirip;birbirini boğazlayanlar...
Bir yerde Afrika,bir yerde Filistin,bir yerde Afganistan,bir yerde Pakistan,bir yerde Irak, bir yerde Karabağ,bir yerde Türkiye
Birçok yerde ise; avrupa,amerika
Ne konuşmak istiyorum. Ne de düşünmek...
Türkiye’de yaşıyorum. Türkiye’ de ise; açlık,işsizlik,borçlar,kafa tutmalar,bir dakikalık saygı duruşunda bulunur gibi el kol hareketleri,ardından alkışlar...
Atılanlar,satılanlar,oyuna gelenler,dinini bilmeden konuşanlar,bayrağına saygı göstermeyenler,toprak bütünlüğüne karşı duranlar,bir yanda hortumlayanlar,ceplerini dolduranlar,sıra ile dizdirenler,çağdaşlığa gölge düşürüp,demir kafesleri açanlar...
Bir yanda anasızlar,babasızlar,evlatsızlar...
Töre ile can alanlar,koro halinde koruculuk yapanlar,sahte gözyaşı dökenler...
Dağlarda yiten askerlerim...
Bir yanda gelecek korkum...
Asker olmadan namus,onur,şeref,haysiyet,toprak,bayrak,din olur mu...
Bir yanda askere düşmanlar,bir yanda dini duyguları sömürenler...
Bir yanda ayrım adı altında kardeşleri düşman edenler.
Bir yanda aydınız diye amerika yanlısı uşaklar...
Bir yanda aydınların değerini bilmeyen bizim kuşaklar..
Bir yanda atalarımın kanı...
Bir yanda kan üzerine kan akıtanlar..
Bir yanda Güneş’ e çamur atıp,sıvazlanmayı bekleyenler.
Aşk var değil mi...
Aşk ile ötmese bülbül...
kim anlardı onun aşık olduğunu...
sevmeyi bilmese gönül..
çekilirmi idi şu yalanlar..
elbette bu yazının sonu gelmez.biz iyisi mi bir noktada duralım. sevgi ve aşk olsun diyelim.
uçuk..