DELİLİKSE DELİLİK...
BUNDAN SİZE NE?
Bu ne biçim yazı başlığı diye sormak gelir içinizden. Yani koskocaman, metal bir soru işareti belirir Kafanızda. Bunca deli arasında, bir deli eksik bir deli fazla olmuş, ne fark eder ki sizin için. Ama benim için fark eder. Çünkü bu benim deliliğim. Çünkü bana özel bir delilik bu. Peki, bundan size ne ?
Bu satırları okumaya başladığınız anda başladı deliliğim. Kırk dokuz yaşında, kırk dokuz yıllık bir akıllı !, birden bire neden deli olmaya kara verdi dersiniz ? Açıkçası sıkıldım akıllı olmaktan. Belki, biraz da deli olayım dedim. Sahi, bundan size ne?
Adım ……….! Boş verin canım. Şart mı bir adımın olması? Ama ille de bir isim vermek isterseniz bana, “deli” diyebilirsiniz. Aslında sizlerden pek bir farkım yok. Benim de sizin gibi iki kaşım iki gözüm, yaşlanan bir bedenim, karma karışık duygularım var. Benim de hırçınlıklarım, sevinçlerim, suskunluklarım var. Ben de sizler gibi gülüyor ağlıyor, seviyor seviliyorum. Kabul etmeseniz de, aynı sizin gibi yalan söylüyor, ihanet ediyorum. Kimi zaman çıkarcı, kimi zaman cömert oluyorum. Özlemlerim, hayal kırıklıklarım var benim de. Dev aynalarım var, kurulup karşısına zevkten dört köşe olduğum. Kısacası sizin gibi biriyim ben de. Ama, bundan size ne?
Siz, … evet evet siz ‘Akıllılar’. Sizin gibi düşünmeyenleri küçümseyip, hor görüyorsunuz. Dahası, fırsatı bulduğunuzda aşağılıyor ve kendinizle gurur duyuyorsunuz. Sizler, kendi doğrularınızı başkalarını da kabul etmesi ve sizi onaylaması için her yola başvurmaktan hiçbir şekilde vazgeçmiyorsunuz. Onurunuz! saçma sapan gururunuzun ayakları altında çiğnendikçe, sanki hiç bir şey olmamışçasına gülüp geçiyorsunuz.
Siz ,.. kendini akıllı sanan deliler! İnsanca yaşamak adına bir gününü kurtaramayan zavallı yaratıkla! Oturmuş, kendi pislikleriniz ve ihanete varan ‘iktidarsız muhteris’ kişilikleriniz ile kirlettiğiniz ülkeniz ve ülküleriniz için düşünmek ve bir şeyler yapmak yerine, sizi aklayacak! suçlar ve suçlular yaratmak için deliler!! Gibi her şeye ve herkese saldırıyorsunuz. Bilmiyorsunuz ki, ”Belki yarın, belki yarından da yakın” her şey güzel olacak. Fakat, BUNDAN SİZE NE ?
-Devam edecek-
Not: Bu yazı yıllar önce bir delilik anı ! yazılmıştı. Hala geçerlidir.
Akıllandım mı, yoksa hala ’deli’ miyim neyim... :))
YORUMLAR
merhaba dost...bu akşam bütün yazılarına ziyaretçinim...ama ilk önce bana en yakınını seçtim...bana deli denildiği,kendimi deli gördüğüm ve deliliğimi çok sevip,artık bana çok yakıştığını düşündüğüm zamanlardayım...akıllı oldukta ne oldu,demeyeceğim...akıllı olduğumuz yaşanmışlıkları bilmesek şimdi bu deliliğin kıymetini nasıl anlardık...deliyim işte,delisin şair,O'da deli,dostta deli....
yaşamak zaten koca bir delilik değilmi ve de şairlik....Ben hiç akıllı şair duymadım...
mükemmeldi...saygımla...
Kutlarım sizi Ali Dost. Çok güzel bir yazı. Ve herkesin okuyup kendine pay çıkarması dileklerimi sunuyorum. Bence akıllı değil deli olmak gerek. Baksanıza ne tarafa baksanız insanın deliresi geliyıor. Hiç olmadı deli olduğumuz zaman bir şey farketmeyecek. Çok keyif aldım bu yazıdan. Sağolasın varolasın. Saygılarımla