- 1055 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
ömür üç günden ibaret. dün, bu gün, yarın.
dün yaşanacak olanları yarını olan bu güne ertelemiştik. bu gün, geçti boş ver diyoruz. bu gün yapabileceklerimizi de yarına erteledik ve yarın unutacak ve boşvereceğiz. sahi yaşam bu mu.
bu günü nasıl yaşanabilir yapabilirdim diye düşünüyorum. dünden farklı ne olabilir ki diye.
cevabı özümden geliyor: yapmayı istediğin her şeyi bu gün yapabilirdin.
her gününüzü son gününüzmüş gibi doyasıya yaşamanız dileğimle,
selamlar saygılar.
Bir labirent gibi kendimizi arayacağız yarınlarda,aslında hayatta.Yorulacağız,çok ağlayacağız çok...Terkedecekler bizi.Bazen sonsuza gidecek görmezden geldiklerimiz.Hırsızlar dadanacak ilhamlarımıza.Aslında biz çalmışızdır oysa,o ilhamları yarınlardan.Çaldıklarımızı çaldırınca,boşu boşuna yatacağız zaman zindanında kimbilir kaç sene..
çok güzeldi yazın yine canım...bence de geç kalmamalıyız..
yaşayabildiğimiz kadar yaşamalı..her an kayıp bizim için..paylaşımın için teşekkürler..sevgiler..
Yazarlığınızda şairliğiniz kadar güçlü.Sakın yazmaktan vaz geçme.
Her ne ise sizde bu birikimi sağlayan ,sakın ondan da vazgeçmeyin.Büyük bir ihtimalle iyi bir okuyucusunuz.İyi yazanlar iyi okuyanlardır ve hayatın öğrencisidirler.
Yaşlanmaktan korkanlar aynı zamanda yaşamaktan da korkanlardır.Yaşamın her anı kendince birikimli ve güzeldir.Her yaş aralığı gönlünce sevmeye müsaittir.Yeter ki ''Kararmasın sol memenin altındaki cevvahir''
Zamanı geldiğinde hayatı rolantiye almayı becermek gerekir.Hırstan,kinden,nefretten uzaklaşmış, hayata her defasında sıfırdan başlayan ilişkiler yaşayarak devam etmek gerekir.Ama her defasında daha güzel ve yeni şeyler üreterek...
Yazınız olağanüstü.Zaten sizden beklentimde bu şekilde devam ediyor.Yazar artık işin daha zor. Çıtayı daha yükseğe çıkardın..
En içten sevgi ve saygılarımla...
Ama en değerli hazinemiz,ömrümüz gidecek.Yıllarla beraber çocukluğumuz gençliğimiz,hatta çocuklarımız gidecek elimizden.Annemiz babamız hayatta olmayacak belki yarın. Bir banka kredisi gibi gelecekten yiyoruz hayatı.Bugünden kestiğimiz ümitleri yarınının semerine vuruyoruz.Ertelenen düşler,geç kalınan trenler,bozuk paralar,bozuk musluklar,kara bulutlar,kubbesi kesilmiş gök,çıplak kalmış ve sayısız tecavüze uğramış sema…Yarın kendi namına bunları koymuş cebine zaten.Yarın daha karanlık bir insanoğlu hükmedecek hayata.
Yine çoşmuşsun yazar arkadaşım..".Yarınlar" maalesef
yazdıkların gibi...Son cümledeki gibi yapmalıyız:yarınlar belki olmayabilir.Onun için bugünleri dolu dolu yaşamalıyız değil mi...
saygılarımla...kolay gelsin..yeni yaıların hemen gelsin...
selamlar...