- 955 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOKUNMA BANA YUREGIM....
Bu gece dokunma bana yuregim , ha koptum , ha kopacagim . doldurdugum kadeh dudaklarimdan zehir gibi akiyor. Sanmaki rakinin acisi, aci yuregimde , Bosa gecen yillarimin hesabini kimden sorayim hangi kapilarin kapandigini hangi darbelerle yitirilmis zamanlarin kuytusuna saklanmali , Bos ver bu gece benim gecem olsun kalemim hadi gel serefsiz bir dunyanin kaderini biz yazalim , Sevdayi yurege belleyipte kac kere kirildi bu kalem , kac kere dost gorunen yuzlerden hesap sorduk , Yorulduk degilmi kalemim yorulduk.. Anlatsam hayattaki binlerce maskeleri sayfalar yetmez , kaybedilmis insanligin orta yerinde durustlugumuz , pazarlara cikarilmis namus adi altinda kimler camur sicratmis..! Insaniz diye gecinen kac yurek kendini ucuz bir kalem arkasina saklamis , dedim ya kalemim bu gece ha koptum ha kopacagim …! Sevgi dostluktan bahseden kac yuz yalanlarda saklandi , Hani sevgi hani zorla kendini sevdirmek var oldugunda ve ya olmadiginda adam gibi cekip gitmek yok be gozum yok boyle yurek .! Neden sevgiyi yasamak , yasatmak varken , Acilara burunmek , Sairin dedigi gibi aciyi bala cevirmek .. Yolumuzu sasirtilar kimiz ? nereye gidiyoruz boyle amansizca ..! Yuregimi kirasim param parcaya , bolesim geliyor Boyle bir dunyayi gordukce …. Hani emek ,hani sevgi diye kendimizi yerden yere vurmalarimiz ..! Sevgi bu kadar ucuzladimi? Emek bu kadar bosami sinirsizca beklemek menfaatsiz cikarsiz .. Beden dedigin nedirki? Yurek namusu olmak , Kirletilmis duygulari sevgi diye ortaya atmamak .Olmayan dualara amin demek gibi secim insanin kendi oz dusuncesi degilmidir. Sevdani yuregine oturttugunda(da) insan kimi ne icin nasil sevdigine kendi karar vermezmi? Yani kalemim zorla kendini sevdiremezsin sevilirsen eger sonuna kadar sevilirsin , sevilmiyorsanda Dusunmelisin neden ? nicin ? diye …
Bir cicek tarlasi dusun hepsi bir birinden guzel her biririnin ayri bir ozelligi vardir , Kimi dagcicegini sever …Asi oldugu icin olume meydan okudugu icin, Kimi kircicegini sever baharda actigi icin sevda dagittigi icin , Kimide yabancicegini sever yaban oldugu icin…Bir kircicegi dagcicegi olamaz bir dagcicegide yabancicegi olamaz .. Her sevgide boyledir …. Kalemim sen cok sevdalar yazdin binlerce sekil gordun gun oldu kalemin kana bulandi , Gun oldu gozyaslarina Oyle sevdalar yazdinki tarihlere yer etti .Okudukca insanlar ders aldi pay bicti ve her sevdayi yasayan , yasatan kendince pencere acti Dunyaya kimi uzuldu, kimi her anini dolu dolu yasadi , kimi manevi borc dedi , kimi yuregimde olmazsan sevgim olmaz dedi … Kalemim daha fazla kirlenme birak seni kirletenler ? Dunyanin hesabini kendi yureklerine versinler ..! Sen yine masallar oykuler yaz gercek sevgiyi yasayanlar okusun her bir masalin kahramani farkli durust olsun ve her masalda oldugu gibi bu masalinda sonu mukafati ,senin cumlelerin olsun … Ya seviliyorsundur… Ya hic sevilmemissindir…
GUL OZCANLI ….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.