offf be kadın...
Offf be kadın…
yine duygularına dar gelen bedenine sıkıştın desene.Off be kadın,bende uçamam ki...Böyleyiz...Evreni içine sığdıran bir beyin,bedenimizin içine hapsolmuş...
Hımmm sanırım bu bizim bedenimizi aşan yanımızın sebebi...
Cehalet mutluluk verir,senin neyine kendini düşünmek,sen çamaşırı,bulaşığı,akşam yemeğini düşün en fazla 15 dakikanı alır,sonra...sonra al eline bir kesekağıdı ayçekirdeği, çitle...
Hahh şöyle,iyi kadın ol da sevelim seni....
Birilerine lanet okumalıyım...Öğreneceğimiz çok fazla birşeyler var...çokkkk...En azından kadın gibi sevmeyi becerebilsek.
Buyruğumdur...
Tiz düşünen,hele birde düşündüğünü söyleyen uzun dilli kadınların kellesi vurula...
Kim ki kocanın hükmüne başkaldıra,ona 100 kırbaç vurula...
Hangi kadınki,aş eşten başka ola, odaya tıkıla dışarı salınmaya...
fermanımdır böylece biline.....
şimdiiiiii,hancııııı bağla atları kapıya,iki desti şarap,iki de kadın yolla..))))))))
Saygı ve hoşgörüyle/snncn
YORUMLAR
Kadın olmak ve insanca yaşamak yasaklandı bize. Hle birde aklını kulalnıp biraz dini ve yüzünü gösterdiyesen itilirsin erkek eğemen toplumdan. Ve sizin söylemiş olduğunuz buyruklar yerine getirilir aniden.
Nerden mi biliyorum yapılan istatistikler dayak yiyen kadınıarın büyük çoğunluğunun okumuş ve ekmeğini eline almış kadınlar olduğunu kanıtladı da oradan biliyorum.
Özel bir yazı. İyi ki kadınım ve iyi ki insanım. Saygılar.