Seninde Aşkın Yalanmış
"Geniş düşünemem" dedin, "yapamam".. Hoşçakal demek daha kolay geldi.. "Erkek ile kız farklıdır" dedin, "Olmaz".. Sana her defasında anlatmak istedim, ama inanmadın bana.. Akşam aradım " Özledim " dedim, sen sustun.. "Seviyorum" dedim, sen nefretini kustun.. Biliyorum sevgili kızgınsın bana ama inan ben hiç günah yapmadım.. Yanlış yapmadım.. Umarım kendine temiz bir kız bulursun sevgili.. Sana ne dua ederim ne beddua.. Yokmuşsun gibi davranırım, ağlamaklı.. Konuşmak isterim ama susarım.. Susmak isterim konuşurum.. Ne yaptığını bilmez bir haldeyim.. Umursamıyorum ama, gitti - bitti diyorum. İçimde birşey kopuyor ama belli etmemeye çalışıyorum.. Telefona bakıyorum boş boş, belki ararsın diye.. Ama her günüme yeni bir hüzün ekliyorum.. Biliyorum sen benden daha çok üzülüyorsun sevgili.. Alıyorsun fotoğraflarımı önüne, dinliyorsun şarkılarımı.. "Unuturum" diyorsun, ama unutamıyorsun.. Gitme uzaklara sevgili, bırakma beni yarım.. Elveda deme sevgili.. Sana ne desem boş ama dolu olan kalbimde değersiz mi? Ben artık çok yoruldum.. Yoruldum bu aşktan.. Derdimi sıkıntımı anlatamadım.. "Artık üzülmek yok" dedim kendi kendime.. Sana ait bedenimi soldurdum, mahvettim.. Yıktım, yok ettim.. Sen şimdi yanımda yoksun sevgili.. Peki uzaklarda ol sen, dönme hiç.. Döndüğünde beni bıraktığın yerde bulamayacaksın sevgili..
[ Bu yazıyı yarım bıraktım.. Hikayem gibi yarım kalsın istedim.. Çünkü yazmaya başladığımda sevgi doluydum, umut doluydum bu aşktan.. Şimdi tamamen umudumu kaybetmiş durumdayım.. Bu yüzden yarım kalması en iyisiydi.. ]
Seninde Aşkın Yalanmış Yazısına Yorum Yap
"Seninde Aşkın Yalanmış" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.