SEVGİ
Yüreklerimizin derinliklerinde taht kuran, gönül içinde kor olan, gözlerde ışık olan, SEVGİ ; acizene tarif etmek anlatmak geçti içimden.
Sevgi ; Fedakarlıktır, en güzel-özel duygulardır, paylaşımdır, madde değil maneviyattır.
Sevgi ; güçtür, kuvvettir, isyandır, arzudur, şefkattir, ALLAH`ın lütfudur, özgürdür,dengedir, akıldır, zekadır, bazen çılgın bazen deli doludur.
Sevgi ; Oksijendir, kaynağı kurumaz su`dur, gıdadır, vitamindir,topraktır, berekettir, doğurgandır anaç misali.
Sevgi ; Elle tutulmaz, ateşle pişmez, yenmez-içilmez,ekilmez hasat edilmez, harmanı yüreklerdedir...Alınmaz satılmaz, kaybetmeye tahammül edilmez, kırılgandır fakat tamiri zor, dağılmaya görsün toparlamak kolay olmaz...
Sevgi ; Yaban otlarını sevmez, bünyesine girdiği zaman kökünü çekmedikçe yaban ayrık otlarında kurtulmak zordur, aksi takdirde kurumuya solmaya yüz tutar. Sevgi, gururla anlaşamaz yanyana olmaz, gurur yıkar, öldürür çaresiz bir hastalık gibi. Sevgi; yalanı sevmez riyakarlığa tahammül etmez, ihanete asla izin vermez.
Zaman dostudur zaman ile yoğurdukça emek verdikçe şefkat sundukça coşar güller gibi açar. Sevgi bir dantel gibi oya gibi nakşedilmek ister, yüreklerde. Gönüllerde güzellikleri ile süzülmek ister, nazlıdır bir o kadarda köklüdür kolay yıkılmaz. Sevgi sadece sevgiliye hisedilmez, cinsiyeti yokturdur, sevgi bitmez tükenmez, doğa-tabiat, canlılar için hatta yaradılış sebebimiz yaradan için hisedilir sunulur.
Sevgi yaşam kaynağıdır, deryadır uçsuz bucaksız, doyulmaz, yücedir en tepelerdir zirvedir mekanı...
Sevgi ; Yaşam kaynağıdır, ömür ile beraber yaşar ölüm olsa bile tükenmez özleme dönüşür. Vazgeçilemez hep peşinden koşulur her nerde ise bulunur yaşanır.
Sevgi; Meşaketlidir, emek ister, yürek ister, mutluluktur yoldaşı, huzurdur karındaşı.
"Hiç bir balık balıkçının sepetine kendiliğinden denizden sudan çıkıp sepete kendiliğinden girmez, balıkçının emek harcaması sabretmesi gerekir" Sevgide emek ister, sabır ister, mutluluk için çaba ister, arzu ister, sadakat ister güven ister, tutku ister, içtenlik ister, kısacası çok şey ister hep ister.
Ama inanın değer emek vermeye,hep vermeye, zira; yaşamın en güzel duygusudur hayatın en tatlı olgusudur. Dünyanın varoluş sebebidir SEVGİ...
Yüreğinizde sevgi hiç eksik olmasın, gönlünüz hep sevgi ile dolsun, sevgi ile kalın sevdiklerinizle olun...
SEVGİLERİMLE...