TÜM ŞİİR DOSTLARINA
Burada tanıdığım bir çok şiir dostu vardı zamanında...bakıyorum ki şimdilerde onlar da yok olup gitmişler....umarım sadece buradan gitmişlerdir,şiirden vazgeçmemişlerdir...
Kimbilir belki onlarda bir hata yaptı ve banlananlar kervanına katıldı...bende bir kaç kez banlandım lakin her defasında azimle yine burada olmak istedim...belki hatalıydım belki değildim çok ta fazla önemli değil artık benim için...ben burada olmaktan mutluyum....hani olur ya zaman zaman insan bir yerlere ait hisseder kendini, bende burada öyleyim işte...buraya ait hissediyorum kendimi...keşke gidenlerde benim gibi düşünsede geri gelseler....
Paylaşımların azaldığı dünyamızda bir nebze de olsa birşeyleri paylaşabiliyoruz burada...kazanılanı kaybetmek yerine daha da geliştirmek esas alınmalı bence...
Sevgili yönetici arkadaşlara da bu vesile ile seslenmek istiyorum...kalemlere yaklaşım konusunda biraz daha yapıcı davranılabilir belki...bir uyarı bir ikaz sonrasında uygulanmalı gereken...tabii bu benim naçizane görüşüm...doğrusunu elbette siz daha iyi bilirsiniz ama amaç paylaşımsa ,paylaşmak adına herkes üzerine düşeni yapmalı bence...
Okuma lütfunu gösteren tüm gönüldaşlarıma şimdiden teşekkür ediyorum....
sevgi ve saygılarımla....
YORUMLAR
sevgili dost görüşünüze katılıyorum kutluyorum sizi
yetkili arkadaşlar asla kişisel hisler ile davranmamalı genellik umumiyet ve kişisel insan hakları göz ardı edilmemeli anlayişli olgun ve esnek davranılmalı kişiler asla bir başkaları gibi düşünmeye zorlanmamalı kişiler kişisel tercih haklarını özgürce tercih ettikleri düşüncelerine paralel kullanmalıdır saygılar sunarın hüseyin.