- 802 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
annem
annem
canim annem iyiki varsin herseyimde yanimdasin seni öyle cok seviyorumki tartissakta
bir müdet konusmasakta sana dayanamam sen benim annemsin bazen seni kiriyorum affet seni hic bir zaman bilerek kirmak istemedim ama seni cok seviyorum annem babam bizi birakti gitti sen onca seye ragmen yanimdaydin simdi ise abim de babamin yaptiklarini yapti biliyorum icin yine aciyor belli etmesende ben hisedebiliyorum annem elimden gelse seni üzenlerin seni üzmesini engelemeye calisirim ama senin yaninda olmaktan sana üzülme demekten baska birsey yapamiyorum elim kolum bagli benim abim yok artik degilmiki seni okadar kirdi onun yüzünden uykusuz kaldin ac kaldin ben onu sen affetsen bile affetmicem allahindan bulsun seni aglatmaya hakki yoktu annem canim annem sana birsey olursa naparim senden baska siginacagim kimsem yok benim eger sana birsey olursa ben yasiyamam kendine iyi bak annem benide düsün beni asla yanliz birakma sende birakirsan ben tekrar dingelemem ayaklarimin üstüne sen benim bitanemsin annem biz seninle anne kiz gibi degil arkadas olduk geldim herseyimi sana anlattim ne olursa olsun konu ayirmadim kizacagini bilsemde anlattim sen benim iyi günümde kötü günümdede yanimdaydin baskasi olsa yapmazdi sen bitanesin dünyada bana göre ben seni asla yanliz birakmicam annem sakin korkma ben hep senin yaninda olacagim su an sen yanimdasin ilerdede ben sana yardimci olacagim seni asla unutmiyacagim anne senin kizin seni cok seviyo belki iyi bir evlat olamadi okulu basarisiz ama insanim anne tahsilsizim ama insanim abim gibi tahsilli ve acimasiz deglim kalbsiz deglim annem seni cok sevdigimi unutma olurmu herseye ragmen seni cok seviyorum annem kizin::...........