günaydın kadın
bu gün bir yazı geçti elime,
mükemmel kadın,en çok terkedilen,en çok aldatılan,en çok mutsuz olan kadınmış.
erkeğin doğasına aykırıymış.kadın mükemmel olunca her işi becerince,güçlü olunca,erkek kendini yetersiz hissediyor,kendine muhtaç bir kadına kolaylıkla kayabiliyormuş.
hep mış muş dedim .bence çok saçma ve külliyen yalan.
ne isteniyor kadından,nasıl olması isteniyorki.
kul köle olmalı ,biraz aptal,biraz sersem,erkeğinden birkaç adım geride,vs vs
neden ,niçin bunu anlamıyorum.
güçlü kadın .mükemmel kadın erkeğine daha fazla destek olur,daha iyiye doğru yönlendirir,daha kendine malik daha özgüvenli çocuklar yetiştirir.
ama erkek doğası genelde tek eşliliğe uygun deil böyle olunca da eğer kadın yetersizse bahane çok tabiii.ama ya yeterli ve mükemmel ise bu kez bahane ne olmalı sizce
bence işin özü bu.
böyleyken bile yapılan yalnışı kadının sırtına yüklemek niye soruyorum.anlamak zor erkekleri vesselam.
erkekler bir kadın ne ister neyle mutlu olur biliyorlarmı acaba
:))
YORUMLAR
Kirli zamanların kirli bilinçlerinde büyüttüğü kadınların kirli bırakılması erkek egemen beynin şizofrenik tecellisidir.
Bu yarı hasta yarı sakat erkek beyni gelişmeleri kendi penceresinen bu kadar görebilir.
Beynimizi inancımız ideolojimizi ve namusumuzu kurtaracak tek şey kadına ait olduğu tanrıça kültürden seslenip af dilemektir.Ki bu af bile sadece vicdan azabı azaltma çabası kalır.Çünkü kadından af dilemekle kadın anlaşılmaz.Hak ettiği değer verilmez.
Tebrikler.
Her harukalde aldatılan oluyoruz.
Erkek milletinin doyumsuz ruhlarının nefslerinin çeremesini her iki durumdada bizlere yüklemeleri ,aslında nekadar aciz olduklarının göstergesidir.
Hülya avşar neden aldatıldı ?
Ben neden aldatıldım?
yada benim anadolu kadını olan babannem zamanında neden aldatıldı?
Doğudaki aşiret mensublarının erkeklerince,kadınları neden aldatıldı?
UZARDA UZAR BU ÖRNEKLER...
Asıl sorulması gereken soru şudur?
Neden insanlar nankördür?
İnsanlar diyorum çünki; malesef öyle kadınlarda varki erkek milletini aratmıyor ihanet konusunda..
Artık gördüklerimden,duyduklarımdan,maruz kaldığım bu gibi tekliflerden eylemlerden tiksinir oldum ..
Sex gereksinimdir ,ihtiyactır ama evlilikde bu ihtiyacın en helal yoludur.Evlennmeekte çözüm değil artık ,haramlar dini kaide kurallar evlilerce daha çok ciğneniyor..
Bu güzel yazıdan dolayı kutluyorum...saygılarımla..!
ALDATAN/I ALDATACAKSIN TEORİSİDE DİNSİZLERİN İŞİDİR
Edeb-i Şiirsel tarafından 9/24/2011 2:25:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir kadın ne İster?
Nükleer fiziğin bile değişmez kuralları vardır yani ne tür etkileşimin ne sonuç vereceğini bilirsiniz.
Kadınların her biri ayrı bir dünyadır. Apayrı kanunları vardır. Yani kadını çözmek atomu çözmekten zordur.
O cevabı keşke sen yazsaydın.
Hiç bir erkeğin gayri ahlaki bir davranışı yapmaya hakkı yada ayrıcalığı olamaz. Zina erkeğe de aynı derecede ayıp ve haramdır.
Ne yazık ki bozuk düzen kadını genel ve özel evlerde sermaye, erkeği de müşteri yapmış. Tersi de en az bu kadar elim ve iğrenç.
Ama genel evler kapatılsın desek ki diyoruz. Kadınlardan ve onların derneklerinden destek bulamıyoruz. Kardeşleriniz, kocalarınız, delikanlılarınız, abiyleriniz, sevgilileriniz gidiyor bu batakhanelere. Haksız mıyım?
Bu konuyu da işleyip paylaşacağım İnşallah.
Güzel yazınızdan dolayı kutlarım. Saygılar.
Ne yazık ki elinize geçen yazı tamamen doğru. Hiç bir erkek kendinden güçlü bir kadın ile birlikte olmak istemiyor. Kadın her zaman erkeğe muhtaç olmalı ve zor durmda kaldığında asla erkeği terkedecek gücüe sahip bulunmamalı.
Bence de bu tür erkeler kişiliğini bulamamış, kimliğini yitirmiş kadına yalnızca kadın olarak bakabilmiş, saçı uzun aklı kısa diye düşünümüş erkek tüpidir ve yalnız ülkemizde değil dünyada bu erkek örneklerinin sayısı çok ama çok fazladır sevgili yazarım.
Güzel bir konu. Umarım bu yazıyı erkekler okuyup kendilerini sorgulayabilmişlerdir.
Sevgiler yüreğinize.
Mükemmel kadın ifadesi akıllı kadın demek bana göre. Gerisi çok önemli değil. Göreceli, değişebilir. Akıllı kadın sorar, sorgular, öyle 2 basma kalıp cümleye eyvallah demez. Puzzle ın tüm parçaları tamamlanıncaya kadar, aklında, işin ucunu bırakmaz. Gözlemler ve iyi tanır karşısındakini. Daha kaşının titremesinden, gözünün seğirmesinden neyin ne olduğunu anlar. E böyle bir kadına da ZOR KADIN denir. Kim hayatını paylaşmak ister ki? Hele de kim sorusundaki gizli özne bir erkek olunca? Değil mi?...tebriklerimi bıraktım yazınıza...sevgiler.
bu gün bir yazı geçti elime,
mükemmel kadın,en çok terkedilen,en çok aldatılan,en çok mutsuz olan kadınmış.
erkeğin doğasına aykırıymış.kadın mükemmel olunca her işi becerince,güçlü olunca,erkek kendini yetersiz hissediyor,kendine muhtaç bir kadına kolaylıkla kayabiliyormuş.
hep mış muş dedim .bence çok saçma ve külliyen yalan.
ne isteniyor kadından,nasıl olması isteniyorki.
kul köle olmalı ,biraz aptal,biraz sersem,erkeğinden birkaç adım geride,vs vs
neden ,niçin bunu anlamıyorum.
güçlü kadın .mükemmel kadın erkeğine daha fazla destek olur,daha iyiye doğru yönlendirir,daha kendine malik daha özgüvenli çocuklar yetiştirir.
ama erkek doğası genelde tek eşliliğe uygun deil böyle olunca da eğer kadın yetersizse bahane çok tabiii.ama ya yeterli ve mükemmel ise bu kez bahane ne olmalı sizce
bence işin özü bu.
böyleyken bile yapılan yalnışı kadının sırtına yüklemek niye soruyorum.anlamak zor erkekleri vesselam.
erkekler bir kadın ne ister neyle mutlu olur biliyorlarmı acaba
:))
ben de bu yazıyı okumuştum daha önce.
tekrar okudum.
saygılar.
Erkek diye bildiğim, saydığım, sevdiğim babam dı o da bırakıp gitti ki.
Yazınız güzeldi.Doğrusu bu tartışmalar bana da ters geliyor
Yok kadın güçlü olunca erkek zayıf olana kayarmış. Bana
göre o durumdaki erkekler zayıfın da zayıfı...Kadın nasılki erkeğinin güçlü olmasını onun pısırık olmamasını haklı olarak
istiyorsa;burada rollerin değişip kadın güçlü olsa erkek ne
kaybederki bence daha çok kazanır.Bu tip kadınların önlerinde diz çöküp kırmızı güller vermek gerekir.Kurtuluş savaşında cephede mermi taşıyan kadınlarımız güçlü değil miydi...Kadınla özdeşleşmesini bilmeyen zihniyet her zaman
kaybetmeye mahkumdur...
Kutlarım arkadaşım.Güzel bir konuyu irdelemişsiniz..
selamlar...
Elinize geçen yazının o kadar haklılık payı var ki !
Güçlü kadın, özgüveni olan , kendi ayakları üzerinde duran, erkeğin eline bakmayan, gerektiği zaman HAYIR ! demeyi bilen kadın olduğu için erkekler rahatsız olurlar.. Ve kendilerini pasif hissederler. Bu yüzden olsa gerek evlilik için, kendisinden güçsüz, kendine muhtaç kadını seçer !
Otoriteyi sağlamak için !
Kadın bir adım geride kalmalı böyle kişiler için. Onlar her ne yaparsa doğru yaparlar !
Bu tip erkekler olduğu gibi bu tip kadınlarda var !
Bence, sorunun psikolojik yönüyle ve
Eğitim....Aile.....İnanç.....Maddiyat açısından değerledirmekte fayda var..
Sevgimle...