Gönlü aydın bir kişiye kul olmak, padişahların başına taç olmaktan iyidir. (mevlana)
nertenn
nertenn

günaydın kadın

Yorum

günaydın kadın

18

Yorum

0

Beğeni

0,0

Puan

2269

Okunma

günaydın kadın

bu gün bir yazı geçti elime,
mükemmel kadın,en çok terkedilen,en çok aldatılan,en çok mutsuz olan kadınmış.
erkeğin doğasına aykırıymış.kadın mükemmel olunca her işi becerince,güçlü olunca,erkek kendini yetersiz hissediyor,kendine muhtaç bir kadına kolaylıkla kayabiliyormuş.
hep mış muş dedim .bence çok saçma ve külliyen yalan.
ne isteniyor kadından,nasıl olması isteniyorki.
kul köle olmalı ,biraz aptal,biraz sersem,erkeğinden birkaç adım geride,vs vs
neden ,niçin bunu anlamıyorum.
güçlü kadın .mükemmel kadın erkeğine daha fazla destek olur,daha iyiye doğru yönlendirir,daha kendine malik daha özgüvenli çocuklar yetiştirir.
ama erkek doğası genelde tek eşliliğe uygun deil böyle olunca da eğer kadın yetersizse bahane çok tabiii.ama ya yeterli ve mükemmel ise bu kez bahane ne olmalı sizce
bence işin özü bu.
böyleyken bile yapılan yalnışı kadının sırtına yüklemek niye soruyorum.anlamak zor erkekleri vesselam.
erkekler bir kadın ne ister neyle mutlu olur biliyorlarmı acaba
:))

Paylaş:
(c) Bu yazının her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Yazının izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazıyı Değerlendirin
 
Günaydın kadın Yazısına Yorum Yap
Okuduğunuz Günaydın kadın yazı ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
günaydın kadın yazısına yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
hevalistan
hevalistan, @hevalistan
8.9.2012 19:10:13
Kirli zamanların kirli bilinçlerinde büyüttüğü kadınların kirli bırakılması erkek egemen beynin şizofrenik tecellisidir.

Bu yarı hasta yarı sakat erkek beyni gelişmeleri kendi penceresinen bu kadar görebilir.

Beynimizi inancımız ideolojimizi ve namusumuzu kurtaracak tek şey kadına ait olduğu tanrıça kültürden seslenip af dilemektir.Ki bu af bile sadece vicdan azabı azaltma çabası kalır.Çünkü kadından af dilemekle kadın anlaşılmaz.Hak ettiği değer verilmez.

Tebrikler.
Edeb-i Şiirsel
Edeb-i Şiirsel, @edeb-isiirsel
24.9.2011 14:20:54
Her harukalde aldatılan oluyoruz.
Erkek milletinin doyumsuz ruhlarının nefslerinin çeremesini her iki durumdada bizlere yüklemeleri ,aslında nekadar aciz olduklarının göstergesidir.
Hülya avşar neden aldatıldı ?
Ben neden aldatıldım?
yada benim anadolu kadını olan babannem zamanında neden aldatıldı?
Doğudaki aşiret mensublarının erkeklerince,kadınları neden aldatıldı?
UZARDA UZAR BU ÖRNEKLER...
Asıl sorulması gereken soru şudur?
Neden insanlar nankördür?
İnsanlar diyorum çünki; malesef öyle kadınlarda varki erkek milletini aratmıyor ihanet konusunda..
Artık gördüklerimden,duyduklarımdan,maruz kaldığım bu gibi tekliflerden eylemlerden tiksinir oldum ..
Sex gereksinimdir ,ihtiyactır ama evlilikde bu ihtiyacın en helal yoludur.Evlennmeekte çözüm değil artık ,haramlar dini kaide kurallar evlilerce daha çok ciğneniyor..
Bu güzel yazıdan dolayı kutluyorum...saygılarımla..!

ALDATAN/I ALDATACAKSIN TEORİSİDE DİNSİZLERİN İŞİDİR

Edeb-i Şiirsel tarafından 9/24/2011 2:25:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
kemalözdemir
kemalözdemir, @kemalzdemir
5.3.2010 09:04:01
akıllı ve yetenekli bir kadınla evli olan erkeğin kendine güveni tam değilse mutlaka bu duruma mahsus sorunlar yaşayacaktır. normal şartlarda bile sorunsuz evlilikler mumla aranırken. konu güncel ve ilginçti. saygılarımla sağlık ve başarılar diliyorum.
Engin Tatlıtürk
Engin Tatlıtürk, @engintatliturk
2.12.2009 10:00:02
Bir kadın ne İster?
Nükleer fiziğin bile değişmez kuralları vardır yani ne tür etkileşimin ne sonuç vereceğini bilirsiniz.
Kadınların her biri ayrı bir dünyadır. Apayrı kanunları vardır. Yani kadını çözmek atomu çözmekten zordur.
O cevabı keşke sen yazsaydın.
Hiç bir erkeğin gayri ahlaki bir davranışı yapmaya hakkı yada ayrıcalığı olamaz. Zina erkeğe de aynı derecede ayıp ve haramdır.
Ne yazık ki bozuk düzen kadını genel ve özel evlerde sermaye, erkeği de müşteri yapmış. Tersi de en az bu kadar elim ve iğrenç.
Ama genel evler kapatılsın desek ki diyoruz. Kadınlardan ve onların derneklerinden destek bulamıyoruz. Kardeşleriniz, kocalarınız, delikanlılarınız, abiyleriniz, sevgilileriniz gidiyor bu batakhanelere. Haksız mıyım?
Bu konuyu da işleyip paylaşacağım İnşallah.
Güzel yazınızdan dolayı kutlarım. Saygılar.
onurumsun
onurumsun, @onurumsun
8.11.2009 18:26:20
Ne yazık ki elinize geçen yazı tamamen doğru. Hiç bir erkek kendinden güçlü bir kadın ile birlikte olmak istemiyor. Kadın her zaman erkeğe muhtaç olmalı ve zor durmda kaldığında asla erkeği terkedecek gücüe sahip bulunmamalı.

Bence de bu tür erkeler kişiliğini bulamamış, kimliğini yitirmiş kadına yalnızca kadın olarak bakabilmiş, saçı uzun aklı kısa diye düşünümüş erkek tüpidir ve yalnız ülkemizde değil dünyada bu erkek örneklerinin sayısı çok ama çok fazladır sevgili yazarım.

Güzel bir konu. Umarım bu yazıyı erkekler okuyup kendilerini sorgulayabilmişlerdir.

Sevgiler yüreğinize.
Eser Akpınar
Eser Akpınar, @eserakpinar
6.11.2009 16:00:17
Mükemmel kadın ifadesi akıllı kadın demek bana göre. Gerisi çok önemli değil. Göreceli, değişebilir. Akıllı kadın sorar, sorgular, öyle 2 basma kalıp cümleye eyvallah demez. Puzzle ın tüm parçaları tamamlanıncaya kadar, aklında, işin ucunu bırakmaz. Gözlemler ve iyi tanır karşısındakini. Daha kaşının titremesinden, gözünün seğirmesinden neyin ne olduğunu anlar. E böyle bir kadına da ZOR KADIN denir. Kim hayatını paylaşmak ister ki? Hele de kim sorusundaki gizli özne bir erkek olunca? Değil mi?...tebriklerimi bıraktım yazınıza...sevgiler.
KNİSK
KNİSK, @knisk
30.10.2009 09:17:21
OKUDUM..BU TÜR KONULARI TARTIŞMASINI BİLE GEREKSİZ GÖRÜYORUM..GÜNÜMÜZDE ARTIK BU SORUN OLMAKTAN ÇIKTI GİBİ GELİYOR...EVET ÖYLE...KÖYLERDE BİLE RESİM DEĞİŞTİ BENCE..DİKKAT ÇEKME ANLAMINDA KUTLUYORUM KALEMİ.
Hatice Dökmen
Hatice Dökmen, @haticedokmen
21.10.2009 11:11:23
Aslında çok iyi biliyorlarda kendi egoları bunun üstünde olduğu için bilmezden gelip aymazlığa vuruyorlar.
Güçlü kadınlar hep problem kadın olarak görünür gözlerine.
selam ile arkadaşım.
mamy ex lll
mamy ex lll, @mamy-ex-lll
18.8.2009 12:02:44
kadın

meleği yedi katın..

buldu gerçeği,
saygıyla eğildi kadın

ki sadece et parçası
değildi kadın

bildi gerçeği,
kabustan ayıldı kadın

ayağı altında CENNET..
sayıldı kadın


(mamy ex..)
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45), @emineuysal-emine45-
22.7.2009 17:44:32
Erkekler önce ne istediklerini bir anlasınlarda, sonra zayıf kadın, güçlü kadın tartışmasını yapsınlar...Paylaşım için teşekkürler...
meselci
meselci, @meselci
19.7.2009 13:47:52
bu gün bir yazı geçti elime,
mükemmel kadın,en çok terkedilen,en çok aldatılan,en çok mutsuz olan kadınmış.
erkeğin doğasına aykırıymış.kadın mükemmel olunca her işi becerince,güçlü olunca,erkek kendini yetersiz hissediyor,kendine muhtaç bir kadına kolaylıkla kayabiliyormuş.
hep mış muş dedim .bence çok saçma ve külliyen yalan.
ne isteniyor kadından,nasıl olması isteniyorki.
kul köle olmalı ,biraz aptal,biraz sersem,erkeğinden birkaç adım geride,vs vs
neden ,niçin bunu anlamıyorum.
güçlü kadın .mükemmel kadın erkeğine daha fazla destek olur,daha iyiye doğru yönlendirir,daha kendine malik daha özgüvenli çocuklar yetiştirir.
ama erkek doğası genelde tek eşliliğe uygun deil böyle olunca da eğer kadın yetersizse bahane çok tabiii.ama ya yeterli ve mükemmel ise bu kez bahane ne olmalı sizce
bence işin özü bu.
böyleyken bile yapılan yalnışı kadının sırtına yüklemek niye soruyorum.anlamak zor erkekleri vesselam.
erkekler bir kadın ne ister neyle mutlu olur biliyorlarmı acaba
:))

ben de bu yazıyı okumuştum daha önce.

tekrar okudum.

saygılar.
astakoz
astakoz, @astakoz
26.5.2009 10:39:26
kadınları anlayan erkeklerin çoğu 'gay' erkekleri anlayan kadınlar
ise hata ediyor çünkü bizler anlaşılmamayı seviyoruz :)
fa
fatmahasbioglu, @fatmahasbioglu
12.5.2009 11:21:44
Erkek diye bildiğim, saydığım, sevdiğim babam dı o da bırakıp gitti ki.
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz, @aynurengindeniz
11.5.2009 16:28:20
aynen katılıyorum yazınıza.erkekler güçlü kadın istemiyorlar.ama ne var ki aptal kadın da istemiyorlar.ne tazatlıktır anlayamadım.
kutlarım
ayhansarıkaya
ayhansarıkaya, @ayhansarikaya
11.5.2009 14:33:58
Yazınız güzeldi.Doğrusu bu tartışmalar bana da ters geliyor
Yok kadın güçlü olunca erkek zayıf olana kayarmış. Bana
göre o durumdaki erkekler zayıfın da zayıfı...Kadın nasılki erkeğinin güçlü olmasını onun pısırık olmamasını haklı olarak
istiyorsa;burada rollerin değişip kadın güçlü olsa erkek ne
kaybederki bence daha çok kazanır.Bu tip kadınların önlerinde diz çöküp kırmızı güller vermek gerekir.Kurtuluş savaşında cephede mermi taşıyan kadınlarımız güçlü değil miydi...Kadınla özdeşleşmesini bilmeyen zihniyet her zaman
kaybetmeye mahkumdur...
Kutlarım arkadaşım.Güzel bir konuyu irdelemişsiniz..
selamlar...
kader_48can
kader_48can, @kader-48can
11.5.2009 12:26:23
KADINLARIN ÜSTÜNLÜĞÜNÜ KABUL ETMEYEN AŞAĞILIK KOMLEKSİNE GİREN BİR SÜRÜ ERKEK VAR OLURSA SONUÇ BU OLUR CANIM..ÇOK ANLAMLI YAZIYDI..PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER..SEVGİLER..
nertenn
nertenn, @nertenn
11.5.2009 12:01:25
sevgimle hüzünlü şarkım
isyanım bunlara zaten
hüzünlüşarkım
hüzünlüşarkım, @huzunlusarkim
11.5.2009 11:28:18
7 puan verdi

Elinize geçen yazının o kadar haklılık payı var ki !

Güçlü kadın, özgüveni olan , kendi ayakları üzerinde duran, erkeğin eline bakmayan, gerektiği zaman HAYIR ! demeyi bilen kadın olduğu için erkekler rahatsız olurlar.. Ve kendilerini pasif hissederler. Bu yüzden olsa gerek evlilik için, kendisinden güçsüz, kendine muhtaç kadını seçer !
Otoriteyi sağlamak için !
Kadın bir adım geride kalmalı böyle kişiler için. Onlar her ne yaparsa doğru yaparlar !
Bu tip erkekler olduğu gibi bu tip kadınlarda var !
Bence, sorunun psikolojik yönüyle ve
Eğitim....Aile.....İnanç.....Maddiyat açısından değerledirmekte fayda var..

Sevgimle...
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
ÜYELİK GİRİŞİ

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL