- 623 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BABAM, AH BABAM AH
Ah babam ah, neden bukadar erken olgunlaşdırınki beni bıraksaydında bende arkadaşlarım gibi bir kaç yaş daha uzun çocuk kalaydım, sanki onlar sokakda büyüdüde bişe öğretilmedide bir erişkin bir fert olamadılarmı aile olmadılarmı.?
babam bana öğrettiklerinden hep ayakda kalmayı sağlam basmayı öğrendim, insanları bir çırpıda tanımayı öğrendim lakin bana öğrettiklerinle dünyanın yükünü sırtımdan atmayı bir türlü öğrenemedim bir sefer bile olsa kendim için yaşamayı hiç beceremedim ,bukadar sorumluluk sahibi yetişdirmen önemlimiydi be babam.
Bak sende yaşlandın artık hala insanlar senin istediğin kadar dürüst ve sorumluluk 4x4 deyiller baba, boşunamı emek sarfediyoruz olmuyor işde olmuyor hiç bir şey bizim istediğimiz gibi olmuyor ne olursa olsun herkez kendi bildiğini okuyor, e ozaman biz neden bukadar yıpratıyoruz kendimizi, neden bizde kendi hayatımızı yaşamıyoruz neden herşey bize dert oluyor neden.?
Babam evet yapmasan bile öğren lazım olur dediğin öğrenmelisin dediğin her şeyde hakkın varmış ama öğretirken bunu bildiğin içinde sorumuluk taşıcaksın demedin hiç, bunların yanı sıra seni sorumluluk taşıyan bir erişkin olarak yetişdiriyorum demedin onu hep gizledin demekki, bende fark ettiğimde zaten artık çok geçdi taşımakda zorlandığımda fark ettim çünki almışdım o sorumluğu üstüme, şimdi eziliyorum bu yükün altında.
Bazen kendimi kandırıyorum hep aşşağıdan yukarı deyilde yukardan aşşağıya bakıyorum benden daha sıkıntılı olanları görmeye çalşıyorum nereyekadarsa bir yerdede takılıp kalıyorum işde bazen.
Herşeye sahibim çok şükür ama sizin o şımartmama adına bizden esirgediğiniz yanlızca yüreğinizde yaşadığınız bizden sakladığınız sevgiye 40 yaşındada olsam ihtiyacım var.
Babam bir yerlerde yanlışın var ve bende bunu bile bile senden gördüğüm gibi davranıyorum bunun yanlış olduğunu bile bile bir türlü içimden gelen sevgiyi karşımdakilerine sarılarak öperek seni seviyorum diyerek ima edemiyorum edemiyorum be babam edemiyorum....
Keşke bana sevgimi dile getirmeyide öğretseydiniz, şimdi sizi kaybetmeden doya doya sarılır doya doya sizi seviyorum der öperdim .
ORMANCININ KIZI: KOZADAKİ KELEBEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.