- 783 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ŞAİRİME...
Hayranı değildim onun. Kitapları vardı ve hayranları alabildiğine. Benim içinse sadece herhangi biri, pek de önemli değildi. Hayatımda gerçek anlamda ilk defa bir şairle tanışıyordum. AYLAR önce tesadüfen aldığım bir kitabı vardı bende; biraz okumuş, beni sarmadığına karar vermiştim. -Ne komik oluyor seni sarmayan bir adamın kitabını fırlatıp atıyorsun sonra aylar geçiyor derken sarmaşdolaş oluyorsun ne mümkün ben çok gülüyorum buna.- Bir de çok meşhur bir şiiri vardı bir çoklarının dilinde diziler onun şiirleriyle reyting alıyordu.. insanlar duygulanıyordu.. onu sadece televizyondaki şiirleriyle tanıyorken, yüzünü merak ederken ve “kim acaba bu harika şiirlerin sahibii” diye sorarken bir gün onunla tanışıp hayatı paylaşmayı düşüneceğimizi kim bilebilirdiki..
Ah hatırladım bir de arkadaşımda onun bir kitabını görmüştüm.Kız; sesli sesli okuyordu o kitabı... Aldım ,inceledim..”SÖZ VERMİŞ AŞKLARA”.. O zaman ortalığı kasıp kavuran kitaplarından biriydi o kitap ve sevgili şairimin en iyi deneme kitabıydı belki de. Tüm bilgim buydu onun hakkında.bilmem ki kader midir nedir okulumda öğrencilere bir söyleşi için geldiğinde onunla tanıştık.. Yaklaşık 3 ay önce ona şiirlerimi ve deneme yazılarımı gönderdim. Bunları okuyup incelemesini ve bana değerli bir şair ve yazar olarak düşüncelerini belirtmesini istedim. Çünkü o dönemde Afyonda bulunuyordum ve oradaki bi yerel gazetede yayınlanıyordu bu yazılarım. Fakat yolun başında biri olarak hatalarımın neler olduğunu tam olarak bilemiyordum, bunları öğrenip bu yola devam edip, etmeyeceğime karar verecektim.
Tesadüfler kimi zaman darmadağın ediyor insan hayatını. Hiç aklınızda yokken, sadece tv dizilerinden şiirlerini duyduğunuz birinin gün gelip hayatınızım dönüm noktası olacağını nerden bile bilebilirsinizki.. çok tuhaf şekillerde tanışıp boyutun bu kadar değişebileceğini ve şer görünen bişeyin benim için şu an nasıl bir hayr olduğunu onu tanıdığımda anladım.. çok acı çekiyorken birden biri çıkıyor karşınıza ve herşeyi unutturuyor.. şimdi onun sayesinde çok iyi işler başarıyorum ve hayatımda yapabileceğim en eğlenceli mesleğimi buldum...seninle aynı kanalda çalışmak aynı gazetede amatörde olsa yazılar yazmak her şeye rağmen güzell..
ben şimdi amatör bi yönetmenim..
ben şimdi amatör bir yazarım..
bana bu yazıları yazdıranlarada teşekkürümü elbet unutmadım;)
Sana ve bana verdiğin desteğe teşekkür ederimmm..
Sdc “S”