ANNEM...
Dünyanın en güzel kokulu ipek saçlısı benim bir tanem koruyucu meleğim. Annem senin benim üzerimdeki hakkın o kadar büyük ki ne yapsam, ne etsem asla ödeyemem. Sen ki; beni 9 ay karnında taşımış, doğururken acılar çekmiş, bu yaşa getirene kadar ne zorluklar çekmişsin
Ne zaman ağlasambağrına basıp susturmuş, ne zaman düşüp yaralansam yaramı sarıp acımı dindiren, ne zaman gülsem benimle beraber gülen.. Sen ki mutluluğumu, acımı, kederimi benimle paylaşan; acımı, kederimi üstlenip mutluluğu, huzuru bana bırakan ben ne yaparsam yapayım en kötüsünden en iyisine kadar hep benim yanımda olup bana destek çıkan, koruyup kollayansın annem..
Annem sana ne söylesem, ne yazsam yetmez.. benim sana karşılan sevgimi, minnetimi anlatmaya.. Benim için bugüne kadar yaptığın herşey için sana dünyaları versem bile belki o bile yetmez sana karşı minnet borcumu ödemeye, sevgimi anlatmaya.. Senin için canımı bile versem belki o bile yetmez sana karşı olan sevgimi açıklamaya, minnetimi ödemeye.
Daha 15 yaşındayım ama şu an bile bu minneti ödemyemezken sen bana daha yıllarca 18, 27, 52 yaşlarıma gelsem bile.. taa ki ölene kadar yapmaya devam edeceksin bu iyilikleri, bu üstüme titremeleri, beni korumaları..Bunuda o yüce gönüllülüğünle isteyerek,severek yapacaksın bilirim.Bu yüzden sana karşı olan minnetimi anlat anlat bitmez annem.
Benim sana vere bileceğim en iyi hediye benim üzerimdeki hakkını ödemeye yetmese bile yüzünü gülderecek ,göğsünü kabartacak bir hediye ancak adam olmak ,her zaman haramdan uzak durup alın teri yemek ,çocuklarımın üzerine titremek,boğazlarından bir lokma olsa dahi haram geçirmemek için çalışmak ,senin bana yaptığın gibi her zaman onların yanında olup onları güzel bir şekilde büyütmek için berki berki annem sana olan minnetimi ödemeye yeter.yetmese bile seni sevindirip gururlandırır bilirim annem.
Bugün anneler günü ,bugün senin günün ,bugün senin gibi bütün yüce gönüllü meleklerin günü annem.
ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN ANNEM SENİ HER ZAMAN SEVECEK ,SENİN İÇİN DUA EDİP,SANA LAYIK OLMAYA ÇALIŞACAK OLAN KIZIN...