- 1918 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
sevmek ve sevdiğini söyleyebilmek
İnsanlar vardır dışarıdaki ağaçlardan farksız. Birbirleriyle konuşmadan, konuşamadan,yüreğindeki güzellikleri sevdiklerine aktaramadan yaşayan zavallı insanlar. Kalabalıklar içinde bile tek başına.
İnsan olmanın farklılığını ve güzelliğini kavrayamamış. İçinde yaşadığı dünyanın güzelliklerini göremeden , at gözlüğüyle yaşayan, zavallı insancıklar.
Koşturmacayla geçen ve birbirini kovalayan günlerle, işten-eve evden işe dünyada kendilerine tanınan zamanı doldurmaya çalışan insanlar.
Sabah evinden çıkıp işine giderken bile karşılaştığı insanlara sıcak bir gülümsemeyle günaydın bile demekten aciz insanlar. Bu kişilerden sevdiklerine "SENİ SEVİYORUM" demelerini bekleyebilirmisiniz?
Halbuki ne kadar kısa hayat. Bu iki kelimenin karşılarındaki insanlarda bırakacağı manevi hazzı düşünmeden, onları bir nebze mutlu etmeden, içindeki sevgiyi zayıflık olarak görüp bu sevgi kelimelerini söyleyemeden göçüp giden "ZAVALLI" insanlar. Kendilerini mutsuz ettikleri yetmezmiş gibi etrafındakilere de hayatı zehredip, onları mutsuz eden insanlar..
Ne olur sizde onlar gibi olmayın, esirgemeyin sevdiklerinizden bu iki kelimeyi. Utanmayın söylemekten...
Ne kaybedersiniz "seni seviyorum" demekten ?
Bol sevgi sözcüklü günler dileğiyle...
YORUMLAR
Seviyorum demek kolaydır da hem söyemek hemde yaşamak gerek bence sevmeyen bir yürek kurumuş ağaç gibidir kişiliği belli olmayan haaytını öylesine yaşıyordur ama ne güzeldir sevdiğiyle yaşamak insan için sevgi her daim güzeldir ve mutlaka hakedene verilmelidir her sevmek kelimesi anlamını taşımalıdır yoksa taşımıyorsa söküp at evet değerli şair bir sevmek daha bir aşka daha ve bir güzel yazı daha ne diyeyim bu ateşe kar dayanmaz yüreğine emeğine sağlık okdadar temiz yüreğiniz varki allah bu yolda yürümenizi nasip etsin saygılarımla
ERHAN ÇIKAY tarafından 5/11/2009 10:50:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her suçun, günahın olduğu gibi öyle yaşamanın da bir nedeni vardır ! Sevgisiz büyümüş, geçiminden başka bir şey düşünemez hale gelmiş, sosyal olamamış nice insan var..Ben kızamıyorum onlara...Onları bu duruma getirenlere daha çok kızıyorum...Kimse kasten mutsuzluğu seçmez. Sözünü ettiğiniz insanlar en mutsuz olanlardır aslında.. kendi seçimleri kesinlikle değildir inanın. Hiç bir şey dışarıdan göründüğü gibi değil...