- 2443 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRTAJ...(düş kuyumdan 4)
bir adam ve bir kadın... bir arada olduklarında tutkularına yenilen iki kişi...
ödeyemeyecekleri bedellerin altına girdiler... sahipsiz çığlıkları sahiplendiler kendilerince... ama sessiz kimse bilmeden, duymadan, görmeden...
sokak sokak dolasırlerken istanbulun en köhne yerlerinde...
kendilerine deva olacak bir adam çıktı karşılarına... kadında bir dert vardı çünkü... adı 8 hafta sanı 2 günlük bir dert... an be an daralıyordu zaman, mekan, hayaller...
ne olacaktı bir bitiş mi yoksa bir kaçışmıydı onlarınki... orası muamma...
kusursuz sanılan herşeyde bir kusur vardır ya... nimet bir kusurdu onlar için o anda...
kadın korkak ama erkekten cesur... o sandalyeye yatmak kimin harcı ki zaten... süreğen şeylerin tam rayında olması gereken bir anda raydan çıkaran bu olay değil mi herşeyi...
kadın yatar sandalyeye... gözleri kapalı dişleri sımsıkı...
utançtan da sıkıyor üzerindeki paçavrayı... sonra çığlık... ardından bir tane daha... sonra bir diğeri... doktor bakıyor...
-öleceksin.. diyor öleceksin devam etmemeliyim...
kadın kararlı haytının düze çıkması için şart bu...
-devam edin’ diyor...
izliyor sonra yavaş yavaş içinin nasıl boşaldığını...
demir aletler şırıngalar değdiği an bedenine her defasında ürperiyor... sonra bir çığlık daha...
en son alette çıkarıldığında içinden... kadının gözleri yarı açık bittimi diyor
doktor başını sallıyor ama umasız...
bir bebek cennete uğurlanıyor... ardından tek damla gözyaşı olmadan...
ve bir kadın hayata itiliyor...
ardından yakılan ağıtlar olmadan...
YORUMLAR
canım ya sanki içimden parçalar koptu tek tek...çok kötü şartlarda üç çocuk sahibi oldum ama asla öldürmeyi düşünmedim..çok üzücü çokkkkkkkkk...inşallah yazılardadır her şey..gerçekte elbette kürtaj yapılıyor ama insan başına gelmediği için üzülmüyor...yaşadım sanki canım...paylaşımın için teşekkürler..sevgilerimle..
Sekiz hafta çok uzun bir süre olmalı
İçindeki canlıyı öldürmek için büyütmeye
Sorgulamalar
Suçlamalar
Yalnızlıklar
İtilmişlikler
Çaresizlikler
Yıkılımışlıklar
Seviyesizlikler
Ölmeleri öldürmeler
Kim bilir daha neler yaşandı bu süreçte
Kalp kırılır kendi içinde kalır misali
Kimse ne görür ne duyar ne de var sayar
Ama süreç uzun bilanço ağır
Yaşamaktan el çekecek
Vazgeçmek kadar
Ve içindeki canlıyı öldürmek için büyütmek kadar
Adil olmayan bir yaşam düzenin de
Adil olmayacak kadar gerçek yaşanası öldüren duyumsamalar
Bilmem ki neden doğanın kanunu bu kadar kanunsuz
Ve bu kadar vahşi
Var olma hakkını kullanamayanlar için