- 784 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ANNELERE SEVGİLERİMLE !
Baharın en güzel ayı olan Mayıs ayının hepimiz için ayrı bir yeri vardır kalbimizde. Doğanın uyandığı ve çiçeklerin en güzellerinin kendini beğendirme ayıdır aynı zamanda. Mis gibi çiçek kokuları sarar dünyayı. Yeniden dünyaya merhaba der gibi hissedersiniz kendinizi.
Bu güzel atmosfer içinde bir başka önemlidir mayıs’ ın ikinci haftası ve pazar günü. O gün dünyanın en kutsal ve değerli varlığına adanmıştır. Hep kalbimizde onun sevgisi olmasına rağmen ne hikmetse bu tarih belirlenmiştir onun için. Belki ticari yönden düşünülerek belirlenmiştir ama önemli olan onu hiç unutmadığımızı bir gün de olsa tekrar hatırlatabilmektir .
O annedir. O diğer insanlardan farklıdır. Evlatları için her an çarpan bir kalbi, onların iyiliği için durmadan çalışan bir zihni vardır. Onun her şeyden önemli olan çocuklarıdır. Bebeğinin dünyaya gelmesini 9 ay boyunca sabırla bekler. İlk kucağına aldığı andan itibaren duyguları kenetlenir. Bebek için ayrı bir farkı vardır annesinin kokusunun.
Uykularından fedakarlık eder. Bebekliğinde ne ise ölünceye kadar evladı gözünde asla büyümez. 9 tanede olsa evladı onun için hepsinin yeri farklıdır. Ayırt edemez onları birbirinden.
O Annedir.Canından can katarak bizi dünyaya getiren. Hep bizim iyiliğimiz için çırpınan. Gerektiğinde bize gelebilecek zararlara siper olabilen. En çok kıymetini bilmemiz gereken anne. Onların yeri Huzurevleri değil, evlerimizin baş köşeleri. Çünkü onlar saygıyı ve sevgiyi hak eden annelerimiz. Ben de anneyim. Annemin kıymetini şimdi çok daha iyi anlıyorum.
Dünyadaki bütün annelerin anneler gününü kutluyorum.