- 456 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YARA
Boğazıma bir şeyler düğümleniyor yine bu gece…Bu gece;daha başka bu kalp ağrısı…Bu kez emindim,sana “sevgilim!”bile diyebilirdim…Bu kez emindim,”biz!”olabilirdik…Bu masala öyle çok inandırmıştım ki kendimi,senli benli hikâyelere bile yakıştırmıyordum bizi artık,sadece “biz!”vardık,”biz!”vardı…
Hani artık elimi tutsam sende uzatacak kadar yakındın bana,sende seviyordun beni,benim seni sevdiğim kadar.Bu kez şüpheler köprüsünden çıkmış,”umut!”diyarına doğru yol alıyordum,ikimiz için…Boğazıma bir şeyler düğümleniyor bu gece,daha çok,çok ama çok…Senin için özel olduğumu hissetmedim,bunu bizzat senden öğrendim,lâkin bir masaldı belki de,uyandım ve olamadığımızı gördüm…
Her defasında bunu suratına çarpa çarpa,yüreğini dağlaya dağlaya fısıldamak istiyorum sana;hayatımın anlamı!Sen benim,ben senin hiçbir şeyin değilken bile,her şeyim oldun…Hafife aldın bunu,bendeki yerini hafife,çok hafife aldın…Artık biliyorum ki,gerçeğe dönmeyecek olan hâyâllerimiz var,lâkin çok nedensiz ama artık cümlelerin arasında bile “biz!”var…Bu masala öyle çok inanmış,öyle çok kaptırmışım ki kendimi,
Sürekli “biz!”diyorum,sadece biz…
Yüreğim çok acıyor,yine yüreğim çok acıyor…Lâkin bu yürek acısı her fırsatta seni ne kadar çok sevdiğimi kanıtlıyor!Seni seviyorum,çok seviyorum…Masallardan çıkıp gerçekte bizi biz olarak göremesem de,seni seviyorum…
Ne olur bir saniye bile olsa bak gözlerime,ne olur bir saniye bile olsun tut ellerimi,hiç bırakma…Ne olur bu masal değil;gerçek de…Gerçekliğimle buradayım,gerçekliğimle seni seviyorum,mahşer günü bizi ayırana dek de…Ne olur gözlerime acır gibi değil;aşkından ölür gibi bak,ne olur ellerimi tut dedim diye değil;bırakmayı istemez gibi tut ve bırakma…Ne olur,yalvarışlarımın gurursuzca değil;yüreksizce değil,ölürcesine,vazgeçmezcesine olduğunu anla…Ne olur anladığını değil;anlattığımı anla ve bir kez daha bak,”seni seviyorum”…
Bizi seviyorum,bizi çok ama pek çok seviyorum…Seni bende,yüreğimde tuttuğum;seni bana eş bulduğum,beni sende görmeye çalışıp avunduğum için bizi çok ama pek çok seviyorum,seviyorum…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.