- 1407 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Şehirler değil değişen, insanların kendisidir sevgili şairim. Ve bziler nereye gidersek gidelim içimizde var olan öfke ve kin dolu duygular işle gidiyorsak işte o zaman yaşadığımız yeri çeviririz harabeye, ama sevgi ile ulaşırsak oralara şehirleri şehir yapar, yaşanacak hale getiririz. Yeter ki artık kirlenmişliğe ve yok edilmişiliğe dur diyebilelim.
Özel bir yazı idi okuduğum. Güçlü bir kalem ve yürekten dökülen dizlerdi.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
İstanbul gibi ya da diğer büyük şehirleri gibi olmayan yerleri hala var yurdumun..Ben onlardan birindeyimşu an..Fakat görüyorum ki buraları bile bozulmaya yüz tutmuş..Oysa yakın geçmişte neler duyardım buralarla ilgili...Bir şeyler olmuş memleketime, bir şeyler olmuş insanımıza...Elbette ki önce büyük şehirler bozulmuş ama hastalık bulaşıcı demek ki..Bulaşıyor yavaşça en ücra köşelere bile...Dilerim bir dönüş olsun bu hastalıktan..Yeniden dçnelim geçmişteki temizliğe, saflığa, güvene, barışa....
"ol" demesiyle olmayan şeyi olduran yüceler yücesi Allah, yüreğinizden her türlü korkuyu gidersin.
ki korktuklarınız başınıza gelmesin.
korkular ayıplanır, korkaklar kınanır bizim toplumumuzda. ama yazıda anlattığınız korku ne kınanır ne ayıplanır. yürekleri acıtan ve giderilmesi zor oldukça zor bir korkudan bahsediyorsunuz ki üzülmemek elde değil.
allah yardımcınız olsun.