hayata sesleniş
Ne yazsam ki ? 07 mayıs 2009-00:23
Sözüm bitti kalemim tükendi.hayat devam ediyor diyoruz her yitip giden sevdanın ardından.
Evet hayat devam ediyor can taşıyor beden nefes alıyor ama ruh bedeni terk edeli nice oluyor.
Verilmiş sözlerle dolu hatıra lar.güzel fotolar gülümseyen yüzler dolu albümler.
Peki öyleyse neden yalnızım elimi tutanım neden yok ? niye kendimi mutsuz hissediyorum.
Çevrem sevdiklerimle dolu hep yanımda lar.iyi günümde kötü günümde dostlarımlayım.nankörlük mü benimkisi?hayır değil.nankör değilim.
Yalnızca bir sevgilim hayat arkadaşım olsun isterdim.yastığa koyduğumda başımı,gözümü açtığımda yanımda olan birini isterdim.gözlerine baktığımda buradayım yanı başında diyecek gözler arıyorum.ama yok ben bunca kalabalığın içinde yalnızım.
Bir günü daha bitiriyorum bu gece ömrüm den.yine yalnız bir gece yine tek yastık yine hatıralar ve ben.başka bir şeyim yok hayata dair.artık yazacak bir şeyim olur mu bilemiyorum ama bunları yazmaktansa yazmamalıyım sanıyorum.hep mutsuz hep karamsar değilim ben.en azından değildim önceden.hep gülerdim ben,güldürürdüm dostlarımı,kaçıyorum artık onlardan.bu halimle onları da sıkıyorum biliyorum.hoş sıkılmasalar da beni böyle görsünler istemiyorum.hayat artık sıkıldım bana da bir şans verecek misin bilmiyorum ama artık sıkıldım.beklemekten sıkıldım bana verdiklerinden sıkıldım.isyan etmiyorum ama gücüm kalmadı.sahte yalancı aşklardan,hissetmedikleri duyguları dile getirenlerden,ruhumu parçalayıp gitmelerinden,acı çekmekten,sahte aşıklardan,yalan yeminlerden,sahte mecnunlardan yoruldum.
İstemiyorum kimseleri.kapatıyorum kalbimi.ısrarlar deli gibi.diyorum tamam bu hayalimdeki serseri.zorla giriyor kalbimden içeri.deli divane el pençe divan.ben sensiz olamam yakarım geceleri…… türlü sözler.yine diyorum tamam bu sefer yakaladım mutluluğu.ama olmuyor bir büyüdür ki bozuluyor.güzel sözler hiç oluyor,bense derbeder.zorla girdiği kapıdan,arkasına bakmadan vurup çıkıyor sevdalılar.adı sevdalı elbette.büyüsünü yitiriyor sanırım evet diyince.
Kapadım yine kalbimi…
İstemiyorum hiç kimseyi.yalnız yaşayacağım hayat seni.dostlarımla sevdiklerimle ailemle.belki hiçbir zaman aile olamayacağım.anne diyen bebelerim olmayacak ama kalbim kırıklarla da dolmayacak.ağlamayacağım gidenlere.yara sarmaktan yorulmayacağım.nedenleri niçin leri düşünmeyeceğim.teyze olacağım hala olacağım.annelik sevgimi onlara göstereceğim ama mutlu olacağım.
Denedim hayat sana güven yok artık.ben beni benle yaşayacağım artık.nasıl istiyorsam öyle.daha da şans vermem sana.ben de bana yetecek kadar ben kaldı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.