- 871 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
31 - SARHOŞLUK
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Onur BİLGE
Burcu, Akif’in burnunda burcu burcu kokmaktaydı. O denli hasret kalmıştı ki günde iki paket sigara yetmemeye başladı. Arada bir bira alıyordu ama birkaç gündür şaraba da başlamıştı. Ayrılıklarının onuncu gününde, Viraneye zil zurna sarhoş geldi. Önce saldırgan ve kavgacı tavırlar sergiledi. Tutarsız konuşmalar yaptı. Övünmeler, emirler yağdırmalar, tehditler savurmalar... Aradan bir saat kadar geçince yumuşama, gülme, alaya alma, espriler...
O aklı başında Akif gitmiş, yerine garip bir yaratık gelmişti. Deli, desek değil, akıllı hiç değil... Bazı kutlamalarda alkol alanları görmüştüm ama hiç böyle bu kadar değişen birisine rastlamamıştım. Tanınacak halde değildi.
Önce ondan korkmuştum. Yanından uzaklaşmış, yaptığı rezillikleri uzaktan seyretmeye başlamıştım. Hatta bir ara, Neşe’yle
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 2
DEFİNE - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
şarhoş birini bu kadar güzel tanımlayan birisiniz. gözlerimde canlandırdım tıpkı aynı, sigarayı çıkarırken düşürür, madde tanımınız daha da güzel, eksikliğin eksikliği harikaydı.. bazı kelimeler sık kullanılmadığından olsa gerek anlamakta zorluk çekiyorum. cümle içinde anlıyorum ama kelime anlamını parantez içinde yazarsanız daha iyi olur diye düşünüyorum. ne de olsa bu kitap değil
ör: sinerji (ortak fayda) gibi
YASAKLARA VE HARAMA KARŞI İNSANLARDA ÖNÜ BERİ ALINMAKTA GÜÇLÜK ÇEKİLEN BİR EYİLİM VARDIR. HER ŞEYİN AŞIRISI İNSAN SAĞLIĞINA ZARAR VERDİĞİ GİBİ İÇKİLER DE SINIRINI YA DA DOZAJINI AŞTIĞINDA AYNI AKIBETE UĞRATIR. İÇKİ KULLANMADIĞI BELLİ OLAN YAZARIMIZI KUTLARIM. SAYGILARIMLA.
Alkol alan birisini çok iyi gözlemlediğinizi sanıyorum.Yanılıyor muyum acaba ? Hikaye çok gerçek ve na yazık ki toplumumuzda çok fazla böyle kişiler var.İnsan acımalı mı kızmalı mı bilemiyor.Bu bir irade meselesi istemek gerek kurtulmak için.
Tebrik ediyorum sizi...Çok anlamlı ve ders alınması gereken bir konuya parmak bastığınız için.
Sevgiyle kalın...