- 593 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAMIMIZDAKİ BOL KİŞİLİKLER....
İyi günler , dileyerek ayrıldık birbirimizden o memleketine: özlediği mekanına gidiyordu eminim içi kıpır kıpırdı,sevdikleriyle beraber olacak onlarla oturup ,hasret gidermeye çalışacaktı ,bekleyen bir çok kişisi vardı. Sayıyordu beraber oturduğumuzda; işte onu özledim ,şunu özledim, bunla görüşeceğim,şunun kızı , bunun torunu olmuş,iki kızı varken oğlan için bir çocuk daha yapmışlar oda kız olmuş ,bir sürü konu bir sürü laf,ordan burdan ne bileyim tanımasam bile insan arkadaşının tanıdıklarını onun anlatımlarıyla tanımış oluyor hatta yorumda dahi bulunuluyor,çok tuhaf ama böyle yaşantımızdan bir kesit bu anlattığım size .
Bizim ortam çok güzeldir aslında ,kimse kimseyi ilk etapta tanımaz,iki kişide asla birbirlerini görmemiş veya hiç karşılaşmamıştır ama bir anda ilk görüşmeyle "can ciğer kuzu sarması olurlar" ,tabi bu bir tabir ama gerçek;insan şaşırıyor, hiç tanımazsın etmezsin ama o seni, sen onu kısa sürede akraba ilişkileriyle oturup konuşmalar ,ortak kararlar ,izinleri bile oturulup beraber karar vermeler’ki ortak izne ayrılıp tatil yapmalar,çocukların okulları bile aynı olmasına özen gösterilir,mümkün olunsa bir oturulup kalkılacak ama oda allahtan düşünülüyorda uygun olmadığına kanaat getirildiğinden oturulmuyor .
İyi yani! bazen abartıların önüne geçilmeden gitmek bize yakışmıyor.Kişiler bir yere kadar beraberliklerini bir düzey çerçevesinde götürmeli bence,artık karışmak niye, onu bilmiyorum,kişiler kendilerini bilmez ise böyleleriyle çok karşılaşılıyor,artık abilik,ablalık yerler’de,saygınlığın bir yere kadar olduğunu unutmuşuz herkez kişileri kendine göre sınırlandırıp yönlendirme ve ad koyma çabasında;
Neden acaba ?Kimse onlardan "yardımlarını benden eksik etme" dememiştir ondan istenen varsa zaten canı gönülden hevesle yardım yapılmaktadır, ama fazlasıda yok artık! buda olmuyor bence.
Ben çok seviyorumdurda bir başkası sevmez, ama bunun söylenmesinden yanayım, karşıdakini uyarı mahiyetindede olsa söylenmelidir bence ;bir yapılır yardım ,sonrası ; isteklerin bir çoğu düşünülerek istenmelidirki ,"bakalım bunuda ben yapabilirsem yapayım ama olmaz ise" yardımını isterim; istekler insan oğlunda bitmez , söylendiği sürece, konuşulduğunda veya lafın arasında imalıda olsa bu belirtildiğinde , karşıdakinin anlamaması anormallik olur ona göre davranılır artık..
Kişi ortamda kendini bildiği sürece, kim olursa olsun yaptığından kendisi mesuldur, yapılması istenen şey bellirli çerçevelerde yapılabilecek ise yapıldığında hem karşı tarafa zevk verir hemde memnuniyet artar,insanlığın güzelliği buradadır bence.Yaşam zorluğu ve kolaylığı ile yaşandığında güzel.Yaşandığı sürece zevk alınan bir durum olmalıdırki,Bol bol güzellik ve sevgi dolu insanların yaşamı bilmesi onlarla paylaşılması dileğimle.Sevgiler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.