İyi ki doğdun
Ne güzel bir gün. Arkadaşlar, hediyeler falan filan. Bir yandan da yıllık hesap, yıllık plandır. On yedi yaşında n’aptım, on sekiz yaşında n’apacağım? Düşün bakalım. Neyse geçmişle oyalanmaktan ziyade, geleceğe odaklanmak daha önemli…
En son kinden 365 gün bıraktın geride, ayrı ayrı 365 sayfa. Ve geride kalan bir çok şey… Çok hızlı geçti diyeceksin. Sakın üzülme hayatın hızına. En güzel yıllar, çabuk geçenlerdir. Neşeli ve ya boş bir dersin çabuk bitmesi gibi. Çabuk geçti, ve inşallah yine çabuk geçer, güzel olur. Doya doya, dolu dolu yaşamanı isterim. Hep bir gülücük olsun yüzünde. Çünkü sana yakışıyor.
Al eline 365 sayfa, ve başla yazmaya. Sayfalarda mutsuzluğa yer verme. Her gün yazdığın her sayfanın altına kocaman bir mutluluk işreti ‘:D’ koy. Okuyunca bizim de yüzümüze yansısın sevincin.
Canım arkadaşım, iyi ki doğdun, iyi ki varsın. Bilmem neden ne kadar söylenmesi gerekiyor. Olsun dilimizin döndüğü kadar.
Canım arkadaşım, artık bir yaş daha büyüdün. Birilerini örnek alma yaşlarından, örnek olma yaşlarına ilerliyorsun. Evet, örnek ol çevrene. Mutluluğunla, hoşgörünle, dürüstlüğünle, saygınla, sevginle, başarınla örnek ol. Çaresiz değil, güçlü olmanı dilerim. Göz yaşları yerine, sıcacık bir gülümseme ararım sende. Umutsuzluk yerine, rengarenk hayal dünyanı gezmek isterim. İnşallah yanına teselliye değil, mutluluğunu paylaşmaya gelirim.
Canım arkadaşım bilmem sen nasıl yapıyorsun. Bazıları yanında olanlara bakarak, belki de haklı olarak, başkalarının kendisini umursamadığını düşünür. Olur mu canım hiç. Birileri gelemeyebilir. Sen beklersin, gelmez. İnan ki doğum gününe gelemeyen birisi sabah erkenden kakıp, ‘bu gün arkadaşımın doğum günü, iyi ki doğdun arkadaşım, nice mutlu yıllara.’ diyebiliyor. Yanında olamamanın üzüntüsü olmasa, bir şarkı yazmak bile geliyor insanın içinden.
Doğum günü çocuğu, arkadaşım, yeni yaşının sana, tıbbı şaşırtacak sağlık, melekleri kıskandıracak mutluluk getirmesi dileğiyle nice yıllara. Geleceğini oluşturacak her yeni günün, bir önceki günden daha güzel, daha başarılı, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Doğum günün kutlu olsun…
Canım arkadaşıma
1 Mayıs 2009
Muhammet Karakök
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.