insanlığın insan olmaktan untandığı anlar
insanlığın insansan olmaktan utandığı anlar. maalesef ülkemizde böyle vahşetleri yaşamaya devam edeceğiz egitime yeterince önem verilmediği taktirde. bahsetmekistediğim mardindeki yaşanan vahşet. artık nezaman böyle haberler duysak şaşırmayalım çünkü ülkemizde eğitim yerlede. insanlara eğitim vermek nedense hep en son planda kalıyor. eğitim için hep ödenek yeterli değildir.bunu sadece doğuda yaşamıyoruz aslında.şuan istanbulda oturuyorum. ve bir oğlum var okula başladı .istanbulun gelişmemiş bir ilçesinde yaşıyorum. ve okullarında büyük sorunlar var genel olarak ailelerin çoğu eğitimsiz olduğu için,çocuklarıyla yeterince ilgilenmiyorlar ve buda eğitimin nekadar kötü bir durumda olduğunu gösteriyor.hala kız çocukları okula gitmek için ailesi dışında ki insanlardan yardım istiyorlar,hala kız çocukları doğuda töre denilen ve eğitim almamış erkeklerin koyduğu kuralara kurban ediliyor.ve devlet bunu izliyor.çunkü nekadar eğitim olmazsa onların işine de okadar yarıyor.onları kendine muhtaç duruma getirmek onlardan oy almak.ülkemdeki bu eğitim anlayışına isyan ediyorum .yeterince eğitim olsaydı. belkide o katliamı yaşamıyacaktık.
gulasorzine
YORUMLAR
ne yazık ki bölgemizde kalem yerine bixsi
defter yerine kelle listesi
silgi yerine kurssun verildiğini görmekteyiz
yeter artık diyorum yeter allah aşkına yeter ne bu acı ne bu kin ne bu nefter ne bu aşiretcilik ne bu kahrolası töreler
daha ne zamana kadar genc kızlar bedel olarak törelere verilecek
daha ne zamana kadar bu feodalizim devam edecek yeter artık
artık kan kusmasın bu şehirde artık ölü cesetleri yağmasın
gündüzleri karanlık gecelri ölüm rengiyle boyanmasın