Nedir sevmek?
Bilemiyorumki..çoğu kez severiz ve sevdiğimizi hayatın bütününe taşırız.sonra...aynı şekilde davranmasını karşıdan bekleriz...peki ya sonra...bir bakarız ki hayatlarımızı kendimize sığdıracak kadar daraltmışız....
sevmek,bir başkası için yaşamakmıdır?kendi hayatını başkalarına göre düzenlemek benliğini yok etmekmidir?sevmek,sevdaya köle olmakmıdır?
YORUMLAR
...)))))) yarım asırlık perspektifle baktığımda ürküyorum bazen kendimden ve gördüklerimden..Bizler insanoğulları,değerler yaratıp gerçek diye inandığımızda,birbirimize neler yapıyoruz.Dejenere olmaktan bahsetmiyorum elbette ama,neden olduğum gibi,olduğu gibi olamadığınada üzülüyorum.
Daha ne kadar örtülü cinayetlere kurban edeceğiz birbirimizi...
Yine de severim insanoğlunu..bunu derken bile düşünüyor insan,kadınsız ifade....
iyi böyle/snncn
snncn tarafından 11/20/2009 12:05:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
önce bu soruyu cevaplayalım...elbette ki hayır..:))
sanırım önce kendimize iki kişilik düşünmeyi öğretmeli severken ama tekil tarafımızı hiç unutmadan ve incitmeden...kişinin hep kendine ait bir bahçesi olmalı hayatı kaç kişilik olursa olsun..istemediğin sürece kimseyi almama gibi bir lükse sahip olduğun..
sonrasınd mı...enteresan bir sayfa...kısa aforizma tedında paylaşımlar..noktalamadan ibaret (aktife kapatıldıklarını düşünerek tabiki bu latife) şiirler..:))
insan noktalar hakkında çok yorum yapabiliyor...herkesin noktayı koyma sebebi başka başka çünkü..
keyifliydi sayfa ile söyleşmek...
sevgiler..