- 1184 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
BENİM ANNEM
Günden güne ağaran saçlarına,yüzünde beliren çizgilere baktıkça bir hüzün sarar içimi.Onun yaşlanmakta olduğunu düşünürüm.
Bir sonbahar çiçeğidir artık o,bağrında ilkbahar çiçeğini barındıran…O bahar çiçeğini, gönlünden taşıdığı suyla sulayan…
Düşünürüm…Düşündükçe annemi daha fazla sevdiğimi anlarım her defasında.Yılın annesi değil,yılların annesidir o.Kısacık ömrüne dünyanın yükünü sığdıran;fedakâr,dertlerimle dertlenen,gözlerimde yaş gördüğünde benimle ağlayan bir annedir.Sırdaşım,arkadaşım,canımdır.
Küçücük dünyama geniş pencereler açan,korktuğum gecelerde sabırla kucaklayan,ilk öpüşü,ilk gülüşü bana tattıran dünyanın en iyisidir benim annem.
Kaşık tutamazken ellerim karnımı doyuran,tehlikelerden habersizken beni koruyan,en sıkıntılı anında bile beni sevgiyle kucaklayan dünyanın en tatlısıdır benim annem
Dünyayı bağışlamak mümkün olsaydı eğer,onun hakkını ödemek için yetmezdi.
O benim annem…Benim annem olduğu için de yılın annesi.
ÜLKÜ DUYSAK
YORUMLAR
Bir rüya ol gel anne..hadi anne bak yine gün doğacak sabaha..iyi değilim anne,ne olur bu gece sen gel rüyama korkudan ağlayan gözlerime sen dol bu gece..çaresizliğime merhem bul gelmeyeceksende,iyi değilim anne ezanın ilk çağrısıyla gel rüyama..bir hayalin bile yok anne gözlerimde..bilmiyorum bakışların ne renkti anne,hangi ninnilerle okşardın yıldız düşmüş saçlarımı..pamuk sesinle mırıldandınmı geceme beyaz şarkılarını..uykularını bölüp kondurdunmu yanağıma yorgun buseni...sabaha karşı görülen bir rüya gibi hadi anne gel bu gece rüyam ol..bu son gecem burda,yarınım başka istikametlere yol alacak anne..yönüm değişiyor bertaraf her yön,düşlerim bitti anne..biliyormusun anne ben hiç bilmedim mutluluğu..hiç birşey değerli gelmedi bana hayatımda gözlerim hariç..gözümü gözümden sakınıyorum Yüreğinize kalemize sağlık Ülkü hanım sevgi saygılarımla..