YARININ YOK SENİN
bu sabah erkenden uyan ve dışarıdaki temiz havayı içine çek.aynanın karşısına geçip yüzüne en çok yakışan tebessümü takıp at kendini sokaklara.
insanlara içten bir gülümsemeyle selam ver ve gördüğün çocukların başını okşa.ne varsa seni sıkan çıkar at yüreğinden,daha az düşünüp daha ufak şeylerden mutlu olmaya çalış.
etrafını seyret ama boş gözlerle değil.gördüğün her ağacın,çiçeklerin ve kuşaların renklerini keşfet ve doğaya saygı duy.sesini dinle rüzgarın aslında bir melodi gibi kulaklarında mırıldandığını göreceksin.
küs olduğun insanlarla barış ve gönlünü al,dostlarınla ve hayatla barışık ol her zaman.söylemek istediğin ne varsa sonraya bırakma,bir an önce söylemeye çalış.sevdiğin biri varsa şayet üzerine titre gösterebildiğin kadar saygı ve sevgi göster ona,asla seni seviyorum demekten utanma.
insanlara yardım et,kapına gelen bir insanı asla geri çevirme,unutmaki düşmez kalkmaz bir allah.servetine parana bağlı olmadan yaşa,birinci sınıf bir lokantadada yemek ye üçüncü sınıftada,en pahalı bardada alkol al,basit bir parktada.
at üzerindeki telaşı ve paniği,korkularından koplekslerinden bir an önce uzaklaş.yerine mutluluk ve sabrı getir yüreğine.kimseyi kendinden alçak veya yüksek görme.
planların varsa ve bir yere gitmek istiyorsan yarına bırakma,yapmak istediğin ne varsa bir an önce yap.unutma senin diğer insanlardan hiçbir farkın yok,farkın yok genç ölen insanlardan,yaşadığın için şükret ve kıymetini bil bu hayatın.unutma garantisi olan bir YARININ YOK SENİN.
YORUMLAR
küs olduğun insanlarla barış ve gönlünü al,dostlarınla ve hayatla barışık ol her zaman.söylemek istediğin ne varsa sonraya bırakma,bir an önce söylemeye çalış.sevdiğin biri varsa şayet üzerine titre gösterebildiğin kadar saygı ve sevgi göster ona,asla seni seviyorum demekten utanma.
gönülden tebrik ederim...