- 1303 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
ECE KIZIMIZ YENİDEN HAYATA MERHABA DEDİ...
Şimdi izledim haberlerde hem yürüyor,hem gülüyor Ecemiz evet evet taburcu olmuş şükürler olsun.Yüce Rabbim dualarımızı kabul eyledi.Çok şükür.Rabbim bir daha böylesi acıları hiç bir anneye babaya yaşatmasın.Biliyor musun ECE tüm edebiyat ailesi hep yanındaydı, gerek yanıbaşında gerekse dualarıyla.Ne mutlu bahara eriştin. Ecemiz şimdi hayatının baharını doya doya yaşa Allahın izniyle.Kırlara çık denizlere koş,martılara el salla,sanada bu yakışırdı Ecemiz.
Rabbim tüm çocuklarımızı,gençlerimizi sevdiklerine bağışlasın.Çok mutluyum inanın şu yazıyı yazarken nasıl yazdığımı bilemiyorum,gözyaşlarımı katık yaptım sevincime.Ecem tekrar aramıza hoş geldin sefalar getirdin,bizler hep inandık senin güçlülüğüne,hiç bir zaman umudumuzu yitirmemiştik ki.Bak işte bize yeniden gülümsedin o güzel yüzünle.
Tekrar aileye geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum,edebiyatdefteri ailesinede gözümüz aydın diyorum.HOŞ GELDİN ECE,HOŞ GELDİN...TURHAN AİLESİNE TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN...
Saygılarımla
Bahar Tülay Kıran
YORUMLAR
Kesinlikle sevinmemek mümkün değil..Ece , hem çok özel biri hem de bir canlı bir insan ve gencecik de üstelik..Hayatının baharında henüz..Böyle bir olay ancak Türkiye'de olur denilesi bir olay geldi başına. Dilerim ülkemize sitem etmesin. Başa gelecek vardıysa başka yerde de olabilirdi. Bunu da hayra yoralım ve yeni yaşamında sağlıklar mutluluklar dileyelim kızımıza....
Ne guzel sevindirici bir haber bahar hocam. Sair arkadasimizin kizinin iyilesmesi, ailesini ne kadar mutlu etmisse, bizide ayni derecede mutlu etti...
Allah bir daha acilar yasatmasin aileye ve tum dostlarimiza...
Duyarliligini yuregimle kutluyorum bahar hocam... Vefali bir yurek oldugunu bildigim icin katmerli tesekkurlerimi yolluyorum :)))
cok sevgiler ucurdum yeditepeye :))) bilirsin ya ! :)))