Ben gidiyorum;asla DÖNMEM...
18 gün geçti; “ hoşçakal” dediğin ve “ gidiyorum ” u duyduğun günün ardından geçen ve her biri 24 saatten çok daha uzun koskoca 18 gün. Daha önce geçen günlerden çok daha uzun gelmesinin anlamını düşünüyorum birkaç günden beri. Beni bu derece yoran, kendi içime hapseden, mutsuzluğa sevk eden ve takılsa da ayağıma engeller, sendeletse hatta düşürse de yere zaman zaman çıktığım yolda karşıma çıkan zorluklar, hep dimdik ayakta duran BEN değilim sanki. Belki ilk kez itiraf edişim bu güçsüz kaldığımı ve sana muhtaç olduğumu. Belki de sevmek, sevilmek, inatlaşmak ve kabullenmek serüvenimin ilk sayfasında senin adın yazdığın için; “ilkim” olduğun için yani. Nedenini, nasılını bilmek istemiyorum artık. Ama bildiğim senin davranışlarındır ve bunu asla unutmayacağım. Geçmişin muhasebesini yapmak, dünden hesap sormak, yaşananlardan muzdarip olmak ve beni bana anlatmak anlattıkça kanamak; kanadıkça kanatmak derin bir yara misali. Bundan vazgeçmedin ve beni mutsuzluğa kendini de geçmişe hapsettin.
Biliyorum ki BEN bunu atlatacak, yaramı tamir edecek ve sensizliği öğreneceğim. Dahası yaşadığım hüzün ve mutsuzluk beni her zamankinden daha güçlü kılacak. Ama ben, BİZ siz kalacağımız ve bunun seni çok daha fazla zorlayacağını bildiğim için üzgünüm. Emin ol ki ben istemedim bu ilan ettiğin savaşı, Ancak kabul etmesem de sevdiğimle savaşmayı, beni içine sürüklediğin durumun hakkını vereceğim ve asla dönmeyeceğim..
YORUMLAR
Biliyorum ki BEN bunu atlatacak, yaramı tamir edecek ve sensizliği öğreneceğim. Dahası yaşadığım hüzün ve mutsuzluk beni her zamankinden daha güçlü kılacak. Ama ben, BİZ siz kalacağımız ve bunun seni çok daha fazla zorlayacağını bildiğim için üzgünüm. Emin ol ki ben istemedim bu ilan ettiğin savaşı, Ancak kabul etmesem de sevdiğimle savaşmayı, beni içine sürüklediğin durumun hakkını vereceğim ve asla dönmeyeceğim..
çok güzeldi kararlı bir duruş bu!evet sevgili şair hayat gidişlerle,gelişlerle dolu...kaleminiz daim olsun...güzeldi...saygılarımla...
gitsede candan canan hep bir başka gün dogmuştur ve dogacaktır.. her sevenin başına gelen bir olay bu .sanırım hak edeni sevmedigimz için olsa gerek.. uçurumdan acımasızca atılsakda düşerken bile kenardaki papatyaları gören gözümüz var işte... tebrikler aglamayı erken bırakıp yaşama döndügünüz için....:):):).)