sana çalışamadım,,,,,
Neden ama, neden? diye bağırdı adam. Neden bu inat, bu gurur, ne istiyorsun benden? Senin için neler yaptım ben, aç mı bıraktım, susuz mu bıraktım seni? Başkasına muhtaç mı ettim, kapına alacaklılar mı getirdim? Başkalarının imrendiği, özendiği bir hayat yaşattım ve yaşatıyorum sana. Anana, babana , kardeşlerine baktım, mecbur muydum? ve bana verdiğin karşılığa bak, nankörsün sen NANKÖR….
Ben nankör değilim, ve bunun nankörlükle hiçbir alakası yok… Ve sen, sen beni nankörlükle suçlayabilecek en son kişi olabilirsin ancak, dedi ve evlerinin giriş kapısını açtı, gitmek, oradan uzaklaşmak, yıllardır kocası olan adamdan, ve onunla yaşadığı evden, hayattan kaçmak, kurtulmak istiyordu…
Hey nereye, dur bakalım orda, dedi ve saçlarına tüm gücüyle asıldı kadının, yok öyle kendi bildiğine hareket etmek, bu saatte nereye gidebileceğini sanıyorsun….
Hem aşağılama, hem tehdit.
Sana ne, dedi kadın, sana ne! Bırak beni, canımın isteği yere giderim!!
Gidemezsin…Sokaklarda orospumu olucun, diye bağırdı adam…Kadın canının acısı ile bir ah çekti, öfkeli adamın şiddetli asılması ile canı çok yanmıştı, ve sarsıldı bir an düşecek gibi oldu, tek eliyle duvara tutunmaya çalıştı, ama yere düşmekten kurtulamadı.