- 742 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ANNE.........
DOĞDUĞUN GÜNDEN BU GÜNE KADAR ,HATTA SENİN AĞIRLIĞINLA DOĞMADAN 9 AY KARNINDA TAŞIDIĞI İÇİN SENDEN HERHANGİ BİR KARŞILIK BEKLEMEYEN TEK İNSAN O…….
SENİN DÜNYAYA GELMENİ SAĞLAYAN ,SENİN İÇİN ACILAR ,SANCILAR ÇEKEN AMA SEN DÜNYAYA GELDİĞİNDE BUNLARIN HİÇ BİRİNİ HATIRLAMAYAN VE SANA HİÇ BİR ZAMAN BAHSETMEYEN ,TEK İNSAN O……
SENİN İÇİN HERŞEYİ YAPAN,SENİ BESLEYEN ,GAZINI ÇIKARAN,ALTINI TEMİZLEYEN VE BUNLARI YAPARKEN HİÇ YORULMAYAN TEK İNSAN O……
KENDİSİNE ALMAYIP SEN CİCİ KIYAFETLER GİYESİN DİYE SAN DÜNYANIN EN GÜZEL KIYAFETLERİNİ GİYDİREN SENİN ÖNÜNDE YERE KADAR EĞİLİP AYAKKABILARININ BAĞCIKLARINI BAĞLAYAN KISACA KENDİNİ SANA ADAYAN TEK İNSAN O…….
SEN HASTALANDIĞINDA BAŞINDA SABAHA KADAR O BEKLEDİ VE İYİLEŞMEN İÇİN CANININ VEREBİLECEK YÜREKTEYDİ…..
SEN GEÇ KALDIĞINDA CAMDA,BALKONDA,KAPIDA SİNİRLİ BİR HALDE BEKLEYEN VE SENİ GÖRDÜĞÜNDE BÜTÜN SİNİRİ GEÇEN TEK İNSAN O……..
SEN İYİ NOT ALDIĞINDA ,SINIFINI GEÇTİĞİNDE SENİ YÜREKLENDİREN,ASLINDA KENDİSİ GURURDAN GÖĞSÜ KABARAN TEK İNSAN O……
SEN ÜZÜLDÜĞÜNDE ,SENİ ÜZENLERİ LANETLEYEN TEK İNSAN O…..
SEN SEVİNDİĞİNDE İSE SENDEN FAZLA SEVİNEN TEK İNSAN O……
SEN BUNLARIN HİÇ BİRİNİ HİSSETMEDİN .AMA O ANNENDİ VE BUNLARIN HEPSİNİ ANNE KALBİYLE SADECE O HİSSETTİ…..
ŞİMDİ SORUYORUM SANA…..
SEN ANNEN İÇİN NE YAPTIN ? YADA NE YAPIYORSUN?
ŞU ANDA HAYATTAMI ? YOKSA ARTIK YOKMU ?
ŞUNU SAKIN UNUTMA NE YAPARSAN YAP.YADA NE YAPMIŞ OLURSAN OL . ONUN SENİN İÇİN YAPMIŞ OLDUĞU EN UFAK ŞEYİN KARŞILIĞI BİLE OLAMAZ.
EĞER ANNENİZ HAYATTAYSA ; ONA ONU SEVDİĞİNİZİ SÖYLEYİN.ELLERİNİ ÖPÜN ,HATTA TEK TEK PARMAKLARINI ÖPÜN.
EĞER YOKSA UNUTMAYIN Kİ BÜTÜN ANNELER CENNETTEDİR ZATEN.
CANIM ANNEME …….