- 1134 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Son Kırıntılar
Günden güne içimdeki ateş daha da alevleniyor. Kavuruyor için için ama çaresi yok. Söndürmeyi her denediğimde biraz daha acıyor biraz daha izi kalıyor içimde. Sürekli düşündürüyor. Ne zaman? Ne zaman o mükemmel an gelecek ve ben o ateşi sonsuza kadar söndüreceğim?
Takvimlerde yaprak tükenir yıllar birbirini peşi sıra kovalarken benim yalnızlığımda kendi kendini kovalıyor. Durmadan bir çaba içinde olduğunu zannetse de aslında kendini oyalıyor kendini kandırıyor. O da biliyor hiç gelmeyeceğini. Yıllar gelir geçer ama o asla gelmez. Ya da bana gelmek istemez…
Artık bir umudum yok ona karşı. İster gelsin ister gelmesin kendi bilir. Ama sanmasın ki daha iyisini bulur benden. Benden daha arzulu, tutkulu, sadık ve umut dolu. Git, artık ne sen varsın hayatımda (sanki daha önce oldun da) ne de senin düşüncen. Seni aldırdım kalbimden. Kendine acı çektirecek başka birini bul. Beni yeteri kadar yaraladın. Artık katlanacak gücüm yok kendine başka masum bul…
YORUMLAR
BELKIDE BAYANLARIN İÇİNDEKİ EN BÜYÜK HIRSTIR ERKEKLERİN GERİ DÖNDÜKLERİNDE ALINICAK BİR ÖC OLMASI..
HAYATIMDA BUNU BIR KERE DENEDIM..
AMA INAN HİÇ MUTLU OLMADIM. MUTLU OLMAK İÇİN BIR SENE BOYUNCE BU ANI BEKLEMIŞTIM AMA BEKLEDIĞIM AN BENI MUTLU ETMEMİŞTİ.MUTLU ANLARIM ONLA GUZELDI , YAZLIGIMDA ONA IHTIYACIM YOKTU GALIBA.
UNUTMA VE ACI CEKMEMENIN YOLU ACI CEKTIRMEK DEĞİLMİŞ.
UNUTMANIN YOLU DÜŞÜNMEMEK , BAŞKA BİR AŞKA YÖNELMEKMIŞ BUNU ÖGRENDIM.
YAŞAMINDAN BİR PARÇAYI PAYLAŞTIĞIN İÇİN TEŞŞEKKÜR EDERİM.
MUTLU OLMAN DILEGIYLE.