- 1009 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
????? İŞARETLERİ...
Merak ettiğim o kadar çok şey var ki??kafamda okadar çok soru işaretleri varki yanıt bekleyen ama verilecek bi cevap bulamıyorumki.usandım artık her soruya cevap aramaktan,usandım anlamsızlıklarda anlamlar aramaktan.hayat nedir anlamlar aramakmı yoksa anlamlardan arda kalan anlamsızlıklarmı bilemiyorum.herşey bukadar karışık olmak zorundamı bilmiyorum.hani diyorum herkes kendi olabilse rollere bürünmeden kendi kalabilse.herkes çıkarsa suratındaki maskeleri ve öyle gezse.karışık olmasa bukadar her şey.nedense her şey herkes sahte gelmeye başladı artık bana...herkes kendini düşünüyor kimse kimseyi anlamıyor.yada işine gelmiyor anlamak.susuyorum susuyorum ama kimse bilmiyor kafamdaki soru işaretlerini…inan sıkıldım artık sahte olan her şeyden ve herkesden…
YORUMLAR
...-melesef doğru düzgün yaşayanlar o kadar çok azınlıktaki, onlar bile maskeliyorlar gerçekleri..haykırsa doğruyu,,dirense yalana dolana inanın ilk doğru yanlız kalıyor. nedense olması gerekenlerin adını iyilik yapmak koymuşlar. düşünse insan gibi yaşamayı olması gibi yaşamayı o zaman anlayacak huzuru rahatlığı... dedim ya o kadar az ki böyle yaşayan, onlar bile kirlenmemek için maskesiz dolaşamıyorlar.
yüreğinize sağlık.
Saygılarımla.
canım hayatta tiyatro gibidir herkesin bir rolü vardır onu oynuyordur kaderimize drama çıktıysa ne gelir elden onu oynamak zorundayız haklısın insanlar çok değişti kimseye güven kalmadı ne yapabiliriz ki 32 yıllık eşim beni en kötü zamanımda arkamdan hançerledi. Üç yıl önce trafik kazası yaptım 26 yaşında doktor üsteğmen olan yavrumu kaybettim çok mutlu bir yuvamız varken eşim kazayı benim yapmamdan dolayı internete girip bayan sevgili bulmuş bunu görünce hemen ayrıldım kadın yeni tanıştığı halde aşkından ölüyor şiirler yazıyor antolojide ne yapayım benim rolüm de drama imiş arkadaşım hayat acı tatlı ne yazık ki devam ediyor sizde rolünüzü oynamaya devam edin sevgilerimle