- 928 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
BUGÜN 3 MAYIS TÜRKÇÜLÜK BAYRAMI....!!!
ÜLKEM ÜZERİNDE NE OYUNLAR OYNANMIŞ VE HALA OYNANIYOR, ASLINDA BİZİ BİRBİRİMİZE DÜŞMAN EDİPTE KIRDIRMAK VE KENDİ İÇİMİZDE KENDİMİZİ YOK ETTİRMEKTİR AMAÇLARI...
İLLA İDAM ETMEK GEREKMİYOR ( DENİZ GEZMİŞ GİBİ ) BAZI İNSANLARIMIZI ASMAKDAN BETER ETTİLER YAŞARKEN ÖLDÜRDÜLER..
BAZILARINI BU VATANA DÜŞMAN ETMEK İÇİN ELLERİNDEN NE GELİYORSA YAPTILAR VE BAŞARDILAR DA..
DÜNYANIN HİÇ BİR ÜLKESİ KENDİ İÇİNDE BU KADAR HAİNİ BİLE BİLE BARINDIRMIYOR BARINDIRMAZDA..
NE KADAR ENGİN NE KADAR GENİŞ İNSANLARIZ...
HATTA DÜNYANIN HİÇ BİR YERİNDEDE UYGULANMIYORDUR BU KADAR ÖZGÜRLÜK VE DEMOKRASİ...
VATANINI TERÖRİZMME KARŞI SAVUNANLARI ERGENEKON ÇETESİ ( DARBECİ ) DİYE İÇERİ ALDILAR ALMAYADA DEVAM EDİYORLAR ( BU SİNDİRME POLİTİKASI YADA DİKTATÖRLÜĞÜN BİR GÖSTERGESİ )...
ŞEHİT VE GAZİLERİMİZİN KATİLLERİNİDE PİŞMANLIK YASASIYLA HER FIRSATTA ÖZGÜRLÜKLERİNE KAVUŞTURUYORLAR DAHA ÇOK EYLEMDE BULUNSUNLAR, DAHA ÇOK ASKERİMİZİN KANINA GİRSİNLER DİYE SANIRIM...
BU YAPTIRIMLAR VATANA MİLLETE İHANET DEĞİLDE NEDİR????
VE GÖRDÜĞÜMÜZ GİBİ BİR ÇOK ARKADAŞIMIZIN 3 MAYIS IN TÜRKÇÜLÜK GÜNÜ OLDUĞUNDAN HABERİ YOK OLMAZDA, TÜRKÇÜLÜK DEYİNCE BİR ÇOĞUMUZUN AKLINA MİLLİYETÇİLİK DOLAYISIYLA IRKÇILIK GELİYOR..
NEME LAZIM EMPERYALİSTLER GÜZEL İŞLEDİ MİLLETİMİZİN BEYNİNE..
KENDİN HARİÇ HERKESİ DÜŞÜNECEKSİN DEMOKRASİ ADINA SONRA PARÇA PARÇA BÖLMEK DAHA KOLAY OLSUN DİYE....
’’NE MUTLU TÜRK ÜM DİYENE’’ VE ÇANAKKALE DE ’’SİZE ÖLMEYİ EMREDİYORUM’’ DEDİĞİ İÇİN MUSTAFA KEMAL E IRKÇI VE DİKTATÖR YAKIŞTIRMASI YAPTILAR...
VE HALA SUSUYORUZ DEĞİLMİ!
BİRİLERİ OYUNUNU OYNAMAYA DEVAM EDİYOR SINIRLARIMIZI ÇİZDİLER BİLE...
SUSMAYA DEVAM O HALDE..........
BUGÜN 3 MAYIS TÜRKÇÜLÜK BAYRAMI, KUTLU OLSUN HEPİMİZE.......!!!!
VAY GİDENLERE VAY BU ÜLKE İÇİN KANINI CANINI VERENLERE....
YORUMLAR
Değerli Bacım;
Bugün 3 Mayıs Türkçüler Günü..Tüm TÜRK Alemine Hayırlı uğurlu olsun. Ülkemiz üzerinde gerçekten çok büyük oyunlar oynanıyor.Bu oyunlar mevcut iktidarlar tarafından yerine göre uygulattırılıyor.Bir zamanlar sağcı-solcu diye böldüler..Mutlka bu toplum içinden satın alınacak birilerini bulabiliyorlar...İşte bu günlerde İslam Ahlak ve faziletiyle Türklük Gurur ve şuuruyla el birliği içinde Hareket etmek lazım.Allah Bu millete bir daha büyük acılar yaşatmasın.
Allaha Emanet olunuz.
Saygılarımla ...
ÇANAKKLE'MİZİ OSMANLI RUHUNU TAŞIYAN AYNI ÜMMETE MENSUP MÜMİNLER KURTARDI..O ZAMANLAR IRKÇILIK BELASI YOKTU...
DÜNYA, HIZLA GLOBALLEŞİRKEN HALA ÜLKEMİZDE IRKÇILIĞI HORTLATAN ZAVALLILAR VAR..KÜRTÇÜLER, TÜRKÇÜLER..
TÜRKÇÜLÜK GÜNLERİ VS..
BU ZAVALLI İNSANLARI VE ONLARI ALKIŞLAYANLARI GÖRDÜKÇE KENDİMİ HİTLER ZAMANINDA HİSSEDİYORUM :))
PEYGAMBERİMİZ ' IRKÇILIK DAVASINA KALKIŞAN VE ONU DESTEKLEYEN BİZDEN DEĞİLDİR'. BUYURUYOR..
YANİ IRKÇILAR BİZDEN DEĞİL...
HERKES SEVDİKLERİYLE BERABERDİR DER HZ. MUHAMMED...
PEYGAMBERİMİZE ÖVGÜLER DÜZEN İKİ YÜZLÜLERİ GÖRDÜKÇE UTANIYORUM
HEM IRKÇLIK HEM DE PEYGAMBER SEVGİSİ AYNI YÜREKTE NASIL YAŞAR?
3 MAYIS TÜRKÇÜLÜK BAYRAMIYMIŞ..
ERGENEKONCULARA GÜN DOĞDU:)
Hiç kimse bu topraklarda bir sınır çizemez !
Hiç kimse bu Bayrak altında yaşayıp Bayrağı indiremez !
Hiç kimse Türkün gücünü küçümseyemez !
Hiç kimse .......Hiç kimse.........Hiç kimse............
Onlar yanılır, onlar aldanır bu böyle biline.
Bizler üç beş çapulcuya pabuç bırakacak bir Milletin torunları değiliz.
İman dolu yüreklerle aldık bu memleketin her karış toprağını ... Türk kendi içinde kurtlanmaz, mikrop taşımaz..Bunu bildikleri için bu tür oyunları hazırladılar.
Şimdilerde her kafadan bir ses çıkartıp toplumu huzursuz etmenin yolunu arıyorlar.Biz bir bütünüz. Bizi kimse bölemez. Parçalara ayıramaz, Allah'ın izniyle ve Milletimizin İman gücü ile. Tarih tekerrürden ibarettir.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !
ÜLKEM ÜZERİNDE NE OYUNLAR OYNANMIŞ VE HALA OYNANIYOR, ASLINDA BİZİ BİRBİRİMİZE DÜŞMAN EDİPTE KIRDIRMAK VE KENDİ İÇİMİZDE KENDİMİZİ YOK ETTİRMEKTİR AMAÇLARI...
Amaçlarını hiç bir zaman gereçkleşti,remeyecekler...
Çünkü dnyanın hiç bir yerinde toprağı için kadını ile çocuğu ile inancı ile bayrağına sarılan başka bir millet daha yok...
Çok değerli dizelerdi kutladım tam puanla...