iŞÇİ SINIFI
Malum önümüz seçim yine seçim otobüsünün üstüne çıkacak parti liderleri ellerinde mikrofon fabrikalar açacaklar yollar yapacaklar iş sahası yaratacaklar yapacaklarda yapacaklar o otobüslerinin üstünde. Milyarlarca para harcayacaklar bayrağa,afişe,maskotlara... Milyarlarca para harcıyarak anlatacaklar yalanlarını her eve ulaşacak yalanları. Peki biz bunlara kanacakmıyız.Gönülleri 22 Temmuz’a kadar halk için atacak olan ondan sonra meclisin ceylan derili koltuğunda küp doldurma telaşına kapılacak bu düzen partilerinin renkli afişli adaylarına inanacakmıyız.Tabiki hayır.Çünkü biz halkız ,emekçiyiz, alınteri akıtanıyız üreteniyiz bu ülkenin .Başka dünya istemeliyiz çoçuklarımızın ÖSS çilesi çekmedigi, Kadınlarımızın hastane tualetlerinde dogurmadıgı paralı egitimin verdigi dertlerin yaşanmadıgı sınıflar arasında ayrıklarıkların olmadıgı hatta sınıflarında olmadıgı başka bir dünya. Mümkün değil mi tabiki mümkün. Nasıl tohumu ağaç yapıyorsak bu umutlarımızıda toprağımıza ekip yeşertecegiz .Kanmayacagız 20 küsür trilyonluk parti genel binası olan adamlara inanmayacagız halkı kene gibi sömüren kardeş türk ve kürt halklarını ayıranlara ÇÜNKÜ BİZ HALKIZ YALANLARA KARNI TOK OLAN İŞTE BU YÜZDEN İŞÇİ SINIFININ OYU İŞÇİ SINIFININ PARTİSİNE O PARTİYİDE BULMAK SİZİN İŞİNİZ...
YORUMLAR
hasanım çok güzel konuşmuşsunda bu düzen öyle bir oturmuşki senin partinde geçse3 benim partimde geçse şartar hiç degişmeyecek.BİDE BENİ KİN TUTMAK ÖFKE TAŞIMAKLA KISMEN SUÇLAMIŞŞIN AMA YANLIŞ BENDFE İSTERDİM DENİZLER ÖLMESİN ÖNKUZULAR ÖLMESİN AMA SİYASİ SAVAŞ BU BENİM KİMSEYS KİNİM OLMADI HİÇ OLMAYACAKTA BAYRAGIMA DİL UZATILANA KADAR