3.....
.......
YORUMLAR
ÜLKEM ÜZERİNDE NE OYUNLAR OYNANMIŞ VE HALA OYNANIYOR, ASLINDA BİZİ BİRBİRİMİZE DÜŞMAN EDİPTE KIRDIRMAK VE KENDİ İÇİMİZDE KENDİMİZİ YOK ETTİRMEKTİR AMAÇLARI...
İLLA İDAM ETMEK GEREKMİYOR ( DENİZ GEZMİŞ GİBİ ) BAZI İNSANLARIMIZI ASMAKDAN BETER ETTİLER YAŞARKEN ÖLDÜRDÜLER..
BAZILARINI BU VATANA DÜŞMAN ETMEK İÇİN ELLERİNDEN NE GELİYORSA YAPTILAR VE BAŞARDILAR DA..
DÜNYANIN HİÇ BİR ÜLKESİ KENDİ İÇİNDE BU KADAR HAİNİ BİLE BİLE BARINDIRMIYOR BARINDIRMAZDA..
NE KADAR ENGİN NE KADAR GENİŞ İNSANLARIZ...
HATTA DÜNYANIN HİÇ BİR YERİNDEDE UYGULANMIYORDUR BU KADAR ÖZGÜRLÜK VE DEMOKRASİ...
VATANINI TERÖRİZMME KARŞI SAVUNANLARI ERGENEKON ÇETESİ ( DARBECİ ) DİYE İÇERİ ALDILAR ALMAYADA DEVAM EDİYORLAR ( BU SİNDİRME POLİTİKASI YADA DİKTATÖRLÜĞÜN BİR GÖSTERGESİ )...
ŞEHİT VE GAZİLERİMİZİN KATİLLERİNİDE PİŞMANLIK YASASIYLA HER FIRSATTA ÖZGÜRLÜKLERİNE KAVUŞTURUYORLAR DAHA ÇOK EYLEMDE BULUNSUNLAR, DAHA ÇOK ASKERİMİZİN KANINA GİRSİNLER DİYE SANIRIM...
BU YAPTIRIMLAR VATANA MİLLETE İHANET DEĞİLDE NEDİR????
VE GÖRDÜĞÜMÜZ GİBİ BİR ÇOK ARKADAŞIMIZIN 3 MAYIS IN TÜRKÇÜLÜK GÜNÜ OLDUĞUNDAN HABERİ YOK OLMAZDA, TÜRKÇÜLÜK DEYİNCE BİR ÇOĞUMUZUN AKLINA MİLLİYETÇİLİK DOLAYISIYLA IRKÇILIK GELİYOR..
NEME LAZIM EMPERYALİSTLER GÜZEL İŞLEDİ MİLLETİMİZİN BEYNİNE..
KENDİN HARİÇ HERKESİ DÜŞÜNECEKSİN DEMOKRASİ ADINA SONRA PARÇA PARÇA BÖLMEK DAHA KOLAY OLSUN DİYE....
''NE MUTLU TÜRK ÜM DİYENE'' VE ÇANAKKALE DE ''SİZE ÖLMEYİ EMREDİYORUM'' DEDİĞİ İÇİN MUSTAFA KEMAL E IRKÇI VE DİKTATÖR YAKIŞTIRMASI YAPTILAR...
VE HALA SUSUYORUZ DEĞİLMİ!
BİRİLERİ OYUNUNU OYNAMAYA DEVAM EDİYOR SINIRLARIMIZI ÇİZDİLER BİLE...
SUSMAYA DEVAM O HALDE..........
TÜRKÇÜLÜK BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.......!!!!
VAY GİDENLERE VAY BU ÜLKE İÇİN KANINI CANINI VERENLERE....
ÇOK TEŞEKKÜRLER TOYNAK YÜREĞİNE SAĞLIK SONSUZ SAYGILARIMLA....
sabahtan beri dilimde bu marş
3 Mayıs Türkçünün düğün günüdür haydi haydi üç mayıs
Türkçüler turancılar el ele...
ve Türk sevdalısı Atsız üstaddan çok sevdiğim bir şiir eklemek istedim sayfaya
Kahramanlık ne yalnız bir yükseliş demektir,
Ne de yıldızlar gibi parlayıp sönmektir.
Ölmezliği düşünmek boşuna bir emektir;
Kahramanlık; saldırıp bir daha dönmemektir.
Sızlasa da gönüller düşenlerin yasından
Koşar adım gitmeli onların arkasından.
Kahramanlık: İçerek acı ölüm tasından
İleriye atılmak ve sonra dönmemektir.
Yırtıcılar az yaşar... Uzun sürmez doğanlık...
Her ışığın ardında gizlidir bir karanlık.
Adsız sansız olsa da, en büyük kahramanlık;
Göz kırpmadan saldırıp bir daha dönmemektir.
Kahramanlık ne yalnız bir yükseliş demektir,
Ne de yıldızlar gibi parlayıp sönmektir.
Bunun için ölüme bir atılış gerekir.
Atıldıktan sonra bir daha dönmemektir...
paylaşımınız için teşekkürler sevgili şair
bu sitede acisiyla tatlisiyla epey ilerledim, siiradina olsun sair adina olsun, insanlik adina olsun cok sey ögrendim...
...
ögrendigim güzelliklerin basinda tabikide 'türkbirdev' birligi ve 4 gün öncesine bu 'türkcülük günü' oldu ve her ne kadar durum olumsuz gibi görünsede, kutlayan ve önemseyenler azinlik olsada, bence yinede kutlaniyor olmasi büyük bir olaydir.
...
sana ve senin gibi duyarli yürekleri candan kutluyorum ve bilgileriniz icin Allah razi olsun diliyorum.
ve ... herkesin/türkün bu özel gününü candan kutlar hayirlara vesile olmasini dilerim.
sevgi ve muhabbetle...
gülüm-se tarafından 5/3/2009 4:28:36 AM zamanında düzenlenmiştir.