Siyah Pardesülü Çocuk
evet gizli aşkım olmuştun benim her şey bir yana sevmiştim seni ben gizlemek istemedim o kadar şey yaşadıktan sonra seni tanımam ve onca insandan sonra seni sevmemin bir rastlantı olmaması gerek… çok özledim gizli aşkım bak sen söyleme dediğin için adını bile yazmıyorum… belki sevmişindir diye geçti günlerim oysaki hayaller vardı hiç unutmam ilk gün bana beni sevme ben her an ölebilirim demiştin bende buna inat ölüme inat sevdim seni …Sana anlamadın demeyeceğim diyemeyeceğim çünkü sen hiç kimse gibi değildin sendeki ihtimallerimi sevdim dersin .. Hayır !!eğer öyle olsaydı ölümü seviyor olurdum.Oysaki ben ölümden nefret eden 17 yaşında masum bir kızdım…Her ihtimal sevdiklerimi aldı benden…Canımdan can kopardı canımı aldı..Dayanabilir miydi bu masum yürek …Seninle her konuştuğumuzda gerçek seni gördüm ben.İnanılmazdın benim içi hep aradığım adamdın .Sende o kadar farklı renk vardı ki siyah giyinmenin aksine..Dürüstlüğün,sevgin, açıksözlülüğün ve şuan aklıma gelmeyen milyonlarca farklı rengi barındırıyordun içinde.Bana o kadar uzaktın ki eskiden oysa şimdi hemen burada sol tarafımda bir o kadarda eski olduğun yerdesin.Bana ilk ve son kez seni seviyorum deyişin aklıma geldi. Hani sizin bahçede oturmuş birbirimize sarılırken saat 21:18 ken.sen bilmiyorsun ama ben uzun zaman sonra o an mutlu oldum.o bahçede o taşın üzerinde ,üzerindeki siyah pardesünle yanımda dururken …Kısacık aşkımıza neler sığdırmışım ben böyle .Keşke sevmeseydim demeyeceğim çünkü sen her zaman farklıydın,her zaman birtaneydin..İşte bunlar yüzünden iyikide sevmişim seni..
Burcu Yücelir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.