...
Bazen nefret eder insan kendinden.Yüzünü görmek istemez.aynaları parçalar.Hançerlenmiş kalbini temizlemek istemez. Böyle zamanlar, dar zamanlardır hiçbir şeye vakit yoktur.Bir dostla oturup kahve içmek, eski günlerden konuşmak hiç bıkmadan ve susmadan konuşmak…Vakitsizlik kötü şey, içinde için için yanan bir kor olup içten yer benliği. Yara almadan yaralamak kadar zor bir hayat mücadelesi.
Emekleyerek başladığım yollarda artık topuk izlerim var.Bastonumsa bekliyor usulca,görüyorum...
Boynumdaki ve bileklerimdeki tüm şeftali kokuları sokağınıza yayıldı bu sabah herkes uykusundan uyandırmaya yettim ama bir sana geçmez hükmüm.
Kural tanımaz ve vurdumduymaz bir ruh halindeki bedeninle geceden bile kara, geceden bile kasvet dolusun,hep umutsuzsun yaşanılan hiçbir şey kalbini yumuşatmaya yetmiyor.
PARDON KALBİN YOKTU Kİ SENİN...
Duvar kadar soğuktun kollarımla seni sardığımda, sanki saniyeler yıl olmuştu gözlerin gökyüzündeydi umut beslemeye başladığını sandım, sevindim...vakit sayıyormuşsun
Keşke diyorum bazen... keşke sen kadar hain, sen kadar acımasız, sen kadar vurdumduymaz olsam.
Gece tüm olumsuzluklarla uyuyup sabah olunca mutsuz olsam
Keşke sen olup bana baksam senden, sonra durup sendeki beni bulsam, arasam, arasam ve bir şey buldum sevinciyle heyecanlansam sonra kibirlerin gelse elime üzülmeye devam etsem.
Hiç gülmüyorsun artık,eski sen sana benzemiyor.bir derdin var gibi ve saklıyor gibisin.
İşte yine güzel bir gün serbest olduğunu duyduğun 55.yılı umarım benden bir kaç iz kalmıştır yüreğinde.Beni unutmadın inşallah.
Şimdi canım ben hala bıraktığın küçük kasabadayım bastonla kavuştuk birbirimize bana tek destek o,bu koca kürede.Kalbimdeki acı ateşin unutulma sebebi oluyor.
Önceleri sen vardın olmasanda yanımda bana hep var gibi geldin...
Ben senin için bir ruhtum…
55 yıl sonunda ilk defa doğru düşündün.ne olur gel mezar taşımda bir dua oku ve serinletici nefesinle yüzümü düşünüp taşıma üfle usulca ağlamana gerek yok ben ağlıyorum zaten bize ama lütfen gel ilk ve son mutluluğumun sebebi ol.
Tek istediğim bir kere olsun ayakkabının çamuru tozu kumu toprağıma kavuşup içimdeki acı ateşi gidersin.çok görme bunları.gel ve ne olursun yap bunları…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.