Yalnızlığıma Kucak Açıyorum
Yorgunum bugünlerde dinginim.. Hayat çok yormaya başladı.. İnsanlar niye bu kadar sahte? Niye yüzlerinde binbir maske var? Büyük bir kaos zamanı geldi.. Herkesi tek tek çıkartıyorum hayatımdan.. İstemiyorum! Yalnızlığımla başbaşayım, yalnızlığa hapsoluyorum.. Yalnızlığıma kucak açıyorum.. Seni istiyorum devamlı seni her nefesimde.. Soluyorum içimde.. İçime çekiyorum nefesimi.. Bırakmıyorum.. Bırakamıyorum.. Şimdi ne haldeyiz gör bak.. Sen bir yanda ben bir yanda soluyoruz.. Yaşama karşı yenik düşüyoruz istemeyerek.. Sana yalnızlığımı anlatmak istiyorum.. Anca o zaman anlarsın beni, anca o zaman hissedersin yokluğumu.. Yalnızlığımda başvuruyorum sana.. Sana anlatıyorum derdimi, sana yoruyorum her sıkıntımı, sana yapıyorum herşeyimi.. Yalnızlığı bile senden geldiği için seviyorum.. Yalnızlığımda bile sana sarıyorum.. Yok oluyorum karanlığımda, yok oluyorum sensizliğimde.. Kabuğumu atıyorum her seferinde.. Senin için yeni kılıflara bürünüyorum.. Herkesin sahteliğini üstleniyorum.. Yine sonunda yalnız kalıyorum.. Bazen bir an geliyor kokunu özlüyorum.. Bazen ise nefretimi sunuyorum.. Huzur arıyorum artık, mutluluk istiyorum.. Issız, sessiz kalıyorum.. Belki de gün geçtikçe bunalıma giriyorum.. Sana sığındığım an rahatlıyorum.. Kokunu duyduğum an.. Elimde bir atkı var.. Üstü sen kokulu.. Gözümü kapatıyorum sen olmayınca.. Elime alıyorum o atkıyı ve seni düşünüyorum.. Kokunu hissediyorum.. Gözümü açtığımda yoksun.. Anlıyorum ki sen çoktan gitmişsin.. Seni sevmem yetmedi anlıyorum.. Her hatamı yüzüme vuruşun benim bitişim.. Sonum olmanı isterdim.. Son aşkım diyebilmek sana.. Gözünü kapattığında ellerimle yüzünü okşamak.. Sana seni, beni, bizi anlatmak isterdim.. Ölesiye severken ayrılmak zorunda kaldığımızı.. Yalnızlığımızı anlatmak isterdim.. Ve sonra çekip gitmeyi bir daha da hiç gelmemeyi.. Başka ellerde seni aramayı isterdim.. Yokluğunu hissetmek için.. Sokaklarda çığlık atmak isterdim.. Seni Seviyorum! diye bağırmak.. Sonra utanıp kaçmak isterdim.. Senden çok uzaklara.. Gönlümün götürdüğü yere.. Yolun sonuna kadar gitmek isterdim.. Sanırım yalnız kalmak isterdim.. Yalnızlığımda seni düşünmek.. Adını kazırdım koluma, bileğimdeki kanlarla.. Sevgimizi kalbime kazıdığım gibi.. Bir şairin " Ne kadınlar sevdim, zaten yoktular " sözünü; Ne adamlar adamlar sevdim, zaten yoktular diye haykırarak söylemek isterdim.. En ucuz oyunlara başvurup seni kazanmak isterdim.. Sonucuna bahis oynayıp her seferinde " gelecek! " deyip kaybetmek isterdim.. Hikayelerdeki o üç şey alabileceğimiz ıssız adaya gitmek isterdim.. Ne ekmek, ne yemek.. Ne de su isterdim.. Sadece bir dilek tutup kollarında ölmek isterdim.. Ben sadece seni dilerdim.. Özlem duyduğum herşeyi geri teperdim ve senin kokunu isterdim.. Seni bir oyuncuymuşsun gibi izlerdim.. Neredesin meleğim? Ben bunları isterken niye yoksun sen..? Biliyorum artık bittin ve gittin meleğim.. Ben yine yalnızları oynuyor, yalnızlığıma kucak açıyorum..