HAYDİ ŞİMDİ BÜTÜN ELLER HAVAYA
HAYDİ ŞİMDİ BÜTÜN ELLER HAVAYA
Bugün pazartesi, ben bu işte niye çalışıyorum diyenler sağ elini kaldırsın. Haftasonu hiç dinlenemedim diyenlerde yahut tatiller bu kadar hızlı geçerken, pazartesiler neden geçmek bilmiyor diye düşünenlerde.
Korkmayın korkmayın, siz de sağ elinizi kaldırın,
Hayallerinin peşinden gidecek cesareti olmayanlar değil, artık hayal kurmaktan bile vazgeçenler,
Sorumlulukları sorunlarını düşündürmeye vakit bırakmayacak kadar çok olanlar,
Keşke başka bir hayatın içine kaçabilsem diyenler,
Herşeye sıfırdan başlamak isteyenler,
Kaybolup giden yıllarını özleyenler,
Sağ elinizi kaldırın,
Şimdide siz,
Hayat dediğin nedir ki; bir koşuşturma, hengame, gelecekle ilgili planlar yaparken başımızdan geçen şeylerin toplamı gibi bilgece açıklama yapanlar,
Bazı şeylerin artık filmlerde ve kitaplarda kaldığını düşünenler,
Akciğerden dokuya, dokudan akciğere oksijen taşıyan alyuvar hücresi gibi, işten eve, evden işe giden 120 günlük yaşam süresinin dolmasını bekleyenler,
Evet sizler,
Sizlerde sol elinizi kaldırın. Ve şöyle bir kendinize bakın. Artık yabancısı olmaya başladığınız kendinize bir bakın.
Ne görüyorsunuz???
İki elinizinde havada olduğunu mu? Hayatın sizi teslim aldığını mı?
Görünmeyen adamların, görünmeyen silahları ile sizi, tutukladığını mı? Tam açık ceza evi hükmündeki yaşamda, kaya kırma değilde, öğretmenlik, doktorluk, otobüs şöförlüğü yapamaya zorlandığınızı mı?
Gitme, terk edebilme, yeni bir hayat kurma, yeni bir maceraya atılma, hatta ben artık sıkıldım deme hakkını elinizden alan sorumluluk prangaları ile kilitli olduğunuzu mu?
Eğer öyle ise, indirin elinizi. Zaten sizden zarar gelmez kimseye, siz bizim istediğimiz kimselersiniz.
Reklamların hedef kitlesi, kapitalist sistemin kölesi, çarklılarımızın görev bilinci yüksek dişlisi,
Ellerinizi indirin ve yapılacak çok önemli işlerinize dönün, sistemimiz için tehlikesizliğiniz anlaşıldı, sizi oyaladığımız için özür dileriz...
KEMAL PİŞMİŞOĞLU
YORUMLAR
"Görünmeyen adamların, görünmeyen silahları ile sizi, tutukladığını mı? Tam açık ceza evi hükmündeki yaşamda, kaya kırma değilde, öğretmenlik, doktorluk, otobüs şöförlüğü yapamaya zorlandığınızı mı?
Gitme, terk edebilme, yeni bir hayat kurma, yeni bir maceraya atılma, hatta ben artık sıkıldım deme hakkını elinizden alan sorumluluk prangaları ile kilitli olduğunuzu mu?"
Gerçek sözlerinizle ekleyecek yorum bırakmamışsınız...
"Ellerinizi indirin ve yapılacak çok önemli işlerinize dönün, sistemimiz için tehlikesizliğiniz anlaşıldı, sizi oyaladığımız için özür dileriz..."
Tebrik ederim.