- 885 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KİMİN BAYRAMI
SABAH ÇAYINI HAZIRLADIM,BANA KIRGIZCA ÖĞRETECEK HANIMEFENDİYİ BEKLEMEYE BAŞLADIM.DERKEN KAPI ÇALDI BAKTIM GELEN KIRGIZCA HOCAM MEERİM VE KARDEŞİ ASELDİ.
ELİNDE İTİNALI BİR ŞEKİLDE YAZILIP SÜSLENMİŞ BİR TEBRİK KARTI UZATARAK (CENİŞ MAYRAMINIZ MENEN) DEDİ.YANİ ZAFER BAYRAMINIZI KUTLUYORUM DİYORDU.MEERİM BİZİM ZAFER BAYRAMIMIZ OTUZ AĞUSTOS,GENÇLİK BAYRAMIMIZSA ONDOKUZ MAYIS, GERÇİ BİZİM TARİHİMİZ ZAFERLERLE VE BAYRAMLARLA DOLUDURYA DEDİM.YOK ABİ BU FAŞİZMİ YENDİİMİZ BİZİM BAYRAMIMIZ YANİ SOVYETLER BİRLİĞİNİN BAYRAMI DEDİ.PEKİ SOVYETLER ŞİMDİ VARMI DİYE SORDUM,YOK MANASINDA BAŞINI SALLADI.BU KIRGIZLARIN ZAFERİMİ DEDİM YOK TÜM SOVYETİN DEDİ.EĞERDE NEMİSLER(AMANLAR)SOVYETİ YENMİŞ OLSAYDI BELKİDE KIRGIZİSTAN O TARİHTE EGEMEN BİR DEVLET OLACAKTI BUNU BİLİYORMUYDUN DİYE SORDUM,BİLMİYORUM DEDİ.
O SAVAŞLARDA SOVYETLER BİRLİĞİ KAZAK,KIRGIZ,ÖZBEK,TATAR VE BİR ÇOK TÜRK KÖKENLİ URUKLARI CEPEYE EN ÖNDE KENDİ HALKI OLAN RUSLARI DA EN GERİDE SAVAŞTIRDIĞINI BİLİYORMUSUN DEDİM GENE BİLMİYORUM MANASINDA BAŞINI SALLADI.
PEK TARİH BİLGİM OLMAMASINA RAĞMEN BİLDİĞİM ŞEYLERİ ANLATTIM.İŞİN GARİBİ,BİZ KIRGIZ TÜRK KARDEŞLİĞİNDEN BAHSEDİNCE AYNI KÖKTEN OLDUĞUMUZU DAHİ BİLMEYEN ASEL ŞİMDİ BİZ BİR TUGANMIYIZ (KARDEŞ) DEDİ.DİLİMİN DÖNDÜĞÜNCE ANLATMAYA ÇALIŞTIM.MEERİM BANA VERDİĞİ TEBRİK KARTINI MASANIN ÜZERİNDEN ALDI TAM YIRTACAKTI Kİ,YIRTMAMASINI BANA BİR ANI OLARAK KALMASINI İSTEDİM .BU BAYRAM DEĞİL BİZİM HALKIMIZIN YOK EDİLME SAVAŞIYMIŞ ABİ DEDİ.BU TEBRİK KARTINI HALA SAKLIYORUM.
ŞİMDİ NERDEN ÇIKTI BİR MAYISTA BU YAZI DİYECEKSİNİZ BİLİYORUM.İNANIN BU TEBRİK KARTI BU GÜN DOSYALARIMIN ARASINDAN ÇIKTI.BENDE ONUN İÇİN YAZDIM..
TURAN MI AZ KALDI........